رسیدن به اندام آیده ال با ورزش، ماهی و چای سبز

روش هایی برای چربی سوزی و کوچک کردن شکم وجود دارند که شما را به وزن ایده آل نزدیک می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، بهمن و اسفند هر سال تقریبا روزهایی به شمار می روند که مردم برای رسیدن به اندام ایده آل تا عید نوروز و داشتن وزنی مناسب پیش از دیدار با اعضای فامیل و دوستان، به یاد ورزش و کاهش وزن می افتند.

به جز ورزش که بهترین و سالم ترین راه برای کاهش وزن و فرم دادن به بدن محسوب می شود، روش های دیگری نیز برای چربی سوزی و کوچک کردن شکم وجود دارند. البته بهتر است این کارها همراه با ورزش انجام شود تا نتیجه ای مثبت در پی داشته باشد و در راه رسیدن به وزن ایده آل دچار عوارض خطرناک و جبران ناپذیری نشوید.

یکی از اشتباهات رایج در میان مردم، تأکید بر کوچک کردن شکم به تنهایی است؛ در واقع افراد برای کاهش قطر دور کمر که تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی دارد، تنها بر روی شکم یا اعضای خاصی مانند ران ها تمرکز می کنند، در حالی که چربی سوزی باید در تمام اندام بدن و البته همراه با ورزش و دویدن صورت بگیرد تا هم نتیجه مطلوبی به دست بدهد و هم اندام داخلی را به دردسر نیندازد.

کالری ها مهم ترین عامل در افزایش وزن و بزرگ شدن شکم هستند که در شیرینی جات، فست فود و نوشابه های گازدار بسیار از مقدار نیاز بدن وجود دارند و فرد را پس از مدتی چاق و حتی بیمار می کنند. بنابراین باید با میزان کالری مواد غذایی مصرفی آشنا شد اما نباید به یک باره نیز کالری های دریافتی را کاهش داد چرا که فعالیت آنزیم های چربی سوز را با اختلال مواجه می کنند. البته نباید کاهش مصرف کالری را به گرسنگی کشیدن معنی کرد بلکه باید با ورزش، کالری های اضافی را سوزاند تا بدن به فرم و وزن ایده آلی برسد.

البته کاهش و سوزاندن چربی همیشه به معنای منع مصرف این ترکیب آلی نیست بلکه با استفاده از خوراکی هایی مانند ماهی که سرشار از اسیدهای چرب امگا3 است، می توانید چربی های جمع شده در بدن مخصوصا در ناحیه شکم را بسوزانید. ماهی به دلیل خاصیت های فراوانش، فاصله زمانی میان گرسنگی های شما را کاهش می دهد و مصرف حداقل 2 بار ماهی در هفته کمک زیادی به سلامت بدنی شما می کند.

مردم ایران علاقه بسیاری به نوشیدن چای دارند اما بیشتر مصرف شان به چای سیاه محدود می شود، در حالی که برای رهایی از اضافه وزن، جایگزینی چای سبز می تواند نتایج شگفت انگیزی را برای تان رقم بزند. همراه کردن مصرف چای سبز با پیاده روی، نتایج معجزه آسایی به همراه دارد. «کاتچین» موجود در چای سبز، آنتی اکسیدانی بسیار قدرتمند و مفید است که سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و شما را به اندام ایده آل تان نزدیک می کند. مصرف روزانه 3 فنجان چای سبز سبب می شود لباس هایی که دوست دارید را به راحتی در دید و بازید عید بر تن کنید.

604

کد خبر: 912706

وب گردی

وب گردی