دشمن داعش را درست کرد تا رژیم صهیونیستی حضور داشته باشد

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: دشمن داعش را ساخت تا ١٠٠ سال دیگر یک غده سرطانی مانند رژیم صهیونیستی حضور داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در یادواره «چشم‌های آسمانی» که صبح امروز یکشنبه 13 اسفندماه در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از واحد‌هایی که در دوران دفاع مقدس، محل حضور افرادی شجاع و ایثارگر و از خودگذشته از میان تمامی رزمندگان بود، «واحد اطلاعات» بود.

وی با بیان اینکه بچه‌های اطلاعات و عملیات، چشمان فرماندهان بودند تا فرماندهان بتوانند تصمیمات صحیح بگیرند، گفت: آن‌ها بصیرت را به فرماندهان انتقال می‌دادند تا فرماندهان از نقشه‌های پیدا و پنهان دشمن آگاه شوند.

یزدی افزود: رزمندگان اطلاعات عملیات در مناطقی حضور پیدا می کردند که برای خیلی ها باورنکردنی است و خیلی اوقات وقتی ما با این رزمندگان همراه می شدیم، می‌دیدیم که آنها به گونه‌ای در مناطق تحت تسلط دشمنان قدم می‌زدند که گویی در مناطق تحت تسلط نیروهای خودی حرکت می کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با بیان اینکه دشمنان ما امروز در منطقه سیلی محکمی از بسیج جهان اسلام خوردند، افزود: این سیلی محکم را بسیجیان کشور‌های افغانستان، پاکستان، عراق، ایران، سوریه، لبنان و برخی کشور‌های دیگر بر صورت دشمنان نواختند.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن داعش را درست کرد تا ١٠٠ سال دیگر در منطقه یک غده سرطانی مانند رژیم صهیونیستی حضور داشته باشد، گفت: پیروزی‌های ما در سطح منطقه به زودی کاملا محقق خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

304

کد خبر: 912712

وب گردی

وب گردی