پیروانی: شفر باید اصول حرفه‌ای را رعایت کند و نباید در مورد من حرف بزند/او حتی به تدارکات خود استقلال بی‌احترامی کرد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:شرایط خوب است و فقط تیم یک مقدار از لحاظ روحی بعد از باخت استقلال شرایط خودش را دارد.

به گزارش ایسکانیوز ، افشین پیروانی در مورد شرایط پرسپولیس، گفـت: شرایط خوب است و فقط تیم یک مقدار از لحاظ روحی بعد از باخت استقلال شرایط خودش را دارد.

وی افزود: باید بازی دربی را فراموش کنیم و خودمان را آماده بازی با الوصل کنیم تا یک عملکرد خوب داشته باشیم و برنده شویم، بازی فردا برای ما حیاتی است، هواداران باید حمایت کنند این آخرین بازی ما در سال 96 در ایران است و بازی بعدی که در ایران داریم به سال بعد موکول می‌شود. هواداران باید به ورزشگاه بیایند و ما را حمایت کنند در موقع شکست نیاز به حمایت بیشتر است باید همه پشت هم باشیم و تلاش کنیم تا به پیروزی برسیم. در این جاها باید بیشتر متحد باشیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا شرایط روحی تیم بهتر شده است عنوان کرد: وضعیت با برد فردا بهتر می‌شود من کنار تیم هستم و می‌بینم همه از لحاظ روحی روانی ناراحت هستند. قبل از دربی بار قهرمانی روی تیم آمد و همینکه همه می‌گفتند پرسپولیس باید در دربی قهرمان شود فشار را روی تیم بیشتر کرد و حساسیت بازی بیشتر شد، باید دربی را فراموش کرد و تلاش کنیم اتفاقات خوبی در ادامه بیفتد و باعث شادی هواداران شویم.

افشین پیروانی در ادامه درخصوص اینکه شفر در مصاحبه‌اش گفته است افشین پیروانی استرس داشته است گفت: آقای شفر به عنوان سرمربی سعی می‌کرد در کناره زمین جو را خراب کند حتی به تدارکات تیم استقلال هم بی‌احترامی کرد و بطری را به سمت او پرت کرد، من اگر استرس داشتم به خاطر این بود که احساس کردم روی فرشاد احمدزاده پنالتی رخ داده، من این تیم را دوست دارم،‌ پرسپولیس تیم محبوب من است،‌فکر می‌کنم باید شفر اصول حرفه‌ای را رعایت کند، شفر تازه به ایران ‌آمده با فوتبال ایران آشناییت ندارد و فکر می‌کنم حرفه‌ای نباشد که بخواهد با جنگ و دعوا جو را خراب کند.به ما گفتند حرفه‌ای نیست که بخواهیم راجع‌به تیم حریف صحبت کنیم به نظرم این حرفه‌ای نیست که شفر بخواهد راجع‌به من حرفی بزند.

وی در پایان درخصوص محروم و یا مصدوم بودن بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: فقط مصلح مصدوم است در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا به بازی برگشت برسد.

602

کد خبر: 912758

وب گردی

وب گردی