تاجیک:  خارجی ها ما را برای داشتن حجاب تشویق می کنند

بازیکن تیم بدمنیتون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حجاب، در کنار این سختی ها لذت خاص متفاوت بودن هم دارد و ما را برای بازی کردن در این شرایط خاص تشویق می کنند.

رومینا تاجیک در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص لیگ بدمینتون امسال عنوان کرد: لیگ امسال در پنج دوره برگزار شد که نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند. سه دوره از این رقابت ها در تهران بود که یک دوره به میزبانی دانشگاه آزاد بود؛ دو دوره دیگر در استان های گلستان و سمنان برگزار شد که تیم ما موفق شد با اختلاف زیاد قهرمان شود. جمع کل امتیازات ما در این 5 دوره به عدد 56 رسید؛ تیم دوم که نماینده گلستان بود با 50 و اختلاف 6 امتیازی در رده دوم ایستاد.

وی ادامه داد: امسال تیم های حاضر در این رقابت ها از سطح بالایی برخوردار بودند و بازی های جذابی را پشت سر گذاشتیم. تیم های حاضر عبارت بودند از: نماینده گلستان، شهرداری شاهرود، دیهیم تهران، نماینده تهران و دانشگاه آزاد اسلامی بودند. در این دوره اصلی ترین رقیب ما نماینده گلستان بود؛ به طور کلی ملی پوشان لیگ برتر در دو تیم نماینده گلستان و دانشگاه آزاد حضور دارند.

بازیکن تیم بدمنیتون دانشگاه آزاد اسلامی درمورد تمدید قرارداد بیان کرد: اگر تیم و دانشگاه به حضورم احتیاج داشته باشند بدون شک با آن ها قرارداد تمدید خواهم کرد. تیم دانشگاه از امکانات ورزشی و رفاهی خوبی برخودار است؛ حمایت هایی که از طرف مسوولان از ما می شود به ما دلگرمی می دهد و به پیشرفت ما کمک چشمگیری خواهد کرد.

تاجیک در مورد حضور در رقابت های بین المللی اظهار داشت: من در سال 95 مسابقات قهرمانی آسیا زیر 17 و 15 سال اندونزی را شرکت کردم؛ با اینکه 14 ساله بودم در رقابتهای زیر 17 سال شرکت کردم تا بتوانم رنک جمع کنم و بیشتر رقبا را بشناسم. مسابقات بین المللی دهه فجر 95 که از کیفیت بالایی برخوردار بود. امسال در آبان ماه مسابقات بین المللی جوانان سمنان بود که من موفق شدم تا رده یک هشتم نهایی رفتم اما در قرعه کشی بدشانسی آوردم و نتوانستم مدالی کسب کنم. در مسابقات دهه فجر که در بهمن ماه 96 برگزار شد، انفرادی در یک هشتم نهایی بالا آمدم و جلوی رقیب چینی شکست خوردم. در قسمت دو نفره نیز موفق شدیم مقام سوم را کسب کنیم.

وی در خاتمه در خصوص حجاب و سختی کارشان در مسابقات بیان کرد: شرایط برای ما خیلی سخت است؛ وقتی کمی تحرک داریم عرق می کنیم و لباس ها سنگین می شود، و روی سرعت ما تاثیر می گذارد و اما به هرحال این مورد برای ما تبدیل به یک عادت شده است. در کنار این سختی ها لذت خاص متفاوت بودن هم دارد و ما را برای بازی کردن در این شرایط خاص تشویق می کنند.

601

کد خبر: 912781

وب گردی

وب گردی