برپایی بازارچه‌های صنایع دستی در مناطق مختلف استان بوشهر

استاندار بوشهر از برپایی بازارچه‌های صنایع دستی در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: محصولات تولیدی و صنایع دستی استان بوشهر در قالب بازارچه‌های نوروزی ارائه می‌شود که لازم است در این بازارچه‌ها از ارائه محصولات غیر تولیدی استان پرهیز شود.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر بر ارتقاء آمادگی همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مورد نظر به گردشگران نوروزی تاکید کرد و افزود: استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های مختلف، زمینه حضور گردشگران در فصول مختلف به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی را دارد به‌گونه‌ای که در نوروز 96 افزون بر 6 میلیون گردشگر وارد شهرها و روستاهای این استان شدند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر باید بر اساس رضایت‌مندی گردشگران هدف گذاری شود افزود: بر اساس نظرسنجی انجام شده در نوروز گذشته، 92.5 درصد گردشگران از خدمات ارائه شده رضایت داشتند که این رضایت‌مندی باید امسال افزایش یابد.

استاندار بوشهر به توزیع بسته‌های آموزشی و راهنمای مسافران در ورودی شهرها اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های مرتبط، بسته‌های آموزشی و راهنمای مکان‌های تفریحی و سیاحتی را برای توزیع بین گردشگران در اختیار پایگاه‌های هلال احمر قرار دهند.

وی از برپایی بازارچه‌های صنایع دستی در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: محصولات تولیدی و صنایع دستی استان بوشهر در قالب بازارچه‌های نوروزی ارائه می‌شود که لازم است در این بازارچه‌ها از ارائه محصولات غیر تولیدی استان پرهیز شود.

گراوند با اشاره به روند مطلوب اجرای طرح‌های بوم‌گردی روستایی استان بوشهر بر آماده‌سازی مدارس برای اسکان گردشگران نوروزی تاکید کرد.

وی از جایگاه برتر استان در اجرای طرح نشاط اجتماعی خبر داد و گفت: استان بوشهر، جز سه استان برتر در حوزه نشاط اجتماعی در کشور معرفی شده که باید این مهم با حفظ شئونات در ایام تعطیلات مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل تقاطع غیرهمسطح بوشهر بیان کرد: این طرح به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان باید بر اساس برنامه زمان‌بندی تا پایان امسال تکمیل شود.

وی با بیان اینکه بزرگراه دیلم به گناوه از ظرفیت بالایی در حوزه تردد گردشگران برخوردار است افزود: باید 4 کیلومتر باقیمانده این بزرگراه در کوتاه‌ترین زمان تکمیل شود تا زمینه امنیت مسافران افزایش یابد.

گراوند تاکید کرد: در ایام نوروز ضمن نظارت بیشتر بر قیمت کالاها و خدمات با متخلفان برخورد قاطع شود.

900

کد خبر: 912840

وب گردی

وب گردی