حضور آبدارچی‌ در هیات مدیره شرکت زیرمجموعه صندوق بازنشستگی نفت + سند

وزیر نفت در حالی عضویت چند نیروی خدماتی در هیئت مدیره شرکت زیرمجموعه صندوق بازنشستگی نفت را تکذیب کرد که اسناد موجود نشان می‌دهد چند نیروی خدماتی به عضویت هیات مدیره این شرکت درآمده اند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ هفته گذشته بود که هدایت الله خادمی، نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: در صندوق‌های بازنشستگی نفت شرکتی به نام اهداف رهپویان خاورمیانه در تیرماه ۹۶ تاسیس شده است که تعدادی از نیروهای خدماتی و آبدارچی دفتر رئیس صندوق‌های بازنشستگی در این هیات مدیره عضو هستند.

پس از بازنشر این خبر توسط رسانه‌ها، وزیر نفت شب گذشته و در حاشیه نخستین دوره جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در واکنش به این خبر گفت: این موضوع را می‌توان به‌صورت حقوقی پیگیری کرد. کدام آبدارچی؟

بیژن زنگنه در حالی این اتفاق را تکذیب می‌کند که هدایت الله خادمی نائب رئیس کمیسیون انرژی اسنادی را در اختیار قرار داده است که نشان می‌دهد برخلاف گفته های وزیر نفت، چنین پدیده‌ای در نفت وجود دارد. با توجه به رسالت این رسانه برای شفاف سازی و اطلاع رسانی متقن و دقیق اسناد این شرکت و اعضای هئیت مدیره آن منتشر می‌شود.

بر اساس آگهی درج شده در روزنامه رسمی کشور، شرکت اهداف رهپویان خاورمیانه در تاریخ ۲۴ تیر ۹۶ به ثبت رسیده است و امیرشیخ سفلی به سمت نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، ابوالفضل شمیرانی عضو هیات مدیره و ابوالفضل شمیرانی به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شده و صاحب قانونی امضاها هستند.

اما بر اساس اسنادی که در ادامه می‌آید، این افراد از نیروهای خدماتی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت هستند که سوابق بیمه آن‌ها نشان می‌دهد بیمه آن‌ها توسط یک شرکت خدماتی تامین می‌شود که این شرکت هم زیر مجموعه خود صندوق‌های بازنشستگی است.

همچنین بر اساس سند ذیل، امیر شیخ سفلی یکی دیگر از اعضای هیات مدیره شرکت اهداف راهپویان خاورمیانه هم نامش به عنوان کارگر عادی برای بیمه رد شده است.

منبع: مهر

401

کد خبر: 912854

وب گردی

وب گردی