امیری:می‌خواستیم با نکونام قرارداد 5 ساله ببندیم/کمیته دوپینگ نام بازیکن متخلف را اعلام کند

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت:نکونام مربی آینده‌داری است و ما حتی می‌خواستیم با وی قرارداد 5 ساله امضا کنیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، علی امیری در حاشیه دیدار نساجی مازندران و مس کرمان و در گفت و گو با گزارشگر شبکه مازندران در خصوص تحولات فنی در نساجی گفت:جا دارد قبل از شروع صحبت‌هایم تشکری ویژه از جناب آقای مقدسی فر داشته باشم.مردم فوتبال کشور را با نساجی و ملوان می‌شناسند و مردم از اینکه بازی این تیم پخش می‌شود خوشحال هستند.

امیری افزود: هدفگذاری باشگاه از ابتدای فصل صعود تیم به لیگ برتر بو و .جا دارد از آقای مهابادی سرمربی اخلاق مدار هم تشکر کنم، ما فرصت کافی را در اختیار او قرار دادیم ولی اگر تغییری هم دادیم برای این بود که از کوچکترین فرصتی برای صعود غافل نشویم. بعد از بازی با ملوان با نظر اعضای هیات مدیره و مالک محترم باشگاه 2 بازی دیگر به او فرصت دادیم ولی متاسفانه تیم نتیجه نگرفت.

وی ادامه داد: بعد از عدم نتیجه گیری تیم با نکونام مذاکره کردیم. جواد نکونام اسطوره فوتبال ایران است که در فاز اول تصمیم مالک باشگاه عقد قرارداد 5 ساله با وی بود. بعد از مذاکرات تصمیم گرفتیم با او قرارداد یک سال و نیمه امضا کنیم ضمن آنکه وی از نظر من بهترین مربی ایران است.نکونام با کارلوس کی‌روش کار کرده و سال‌ها کاپیتان تیم ملی بوده و چندین سال در فوتبال اسپانیا کار کرده و آینده روشنی در امر مربیگری دارد. بعد از مذاکره با این مربی او دستیارانش را هم انتخاب کرد و قرار است یوسو مربی اسپانیایی از روز دوشنبه به تیم نساجی اضافه شود.

امیری تاکید کرد: شاید بهتر باشد مردم و طرفداران خوب نساجی بدانند واقعا از نظر پشتیبانی تیم نساجی امسال بی نظیر عمل کردیم و حتی ابتدای فصل به خاطر مشکلات سال‌های گذشته بازیکنان با باشگاه قرارداد امضا نمی‌کردند. ما در ابتدای امسال 2 میلیارد تومان از بدهی های قبل را پرداخت کردیم.اتفاقا در راه ورزشگاه آقای صنیعی فر اعلام کردند تا 1.5 سال آینده بدهی‌های نساجی را تسویه خواهند کرد.. فکر می‌کنم حدود 8 میلیارد بدهی قبلی روی دوش باشگاه است.

مدیرعامل نساجی تاکید کرد: ما یک هیات مدیره کارکشته در اختیار داریم و با نظر آنها جواد نکونام را انتخاب کردیم. نگاه این مربی قطعا لیگ یک نخواهد بود و مطمئنا آینده نگری خواهد کرد و به همین دلیل وی را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم.

امیری در خصوص اینکه مردم دوست دارند نساجی بومی تر باشد گفت: در ابتدای فصل با نظر پاشازاده یار گرفتیم، نه مالک باشگاه و نه من در هیچ بحث فنی و یارگیری دخالت نکردیم، سال آینده هم حتما نظر اصلی را جواد نکونام خواهد داد، اتفاقا مد نظر آقای نکونام هم این بود که نفرات بومی را به خدمت بگیریم. در تیم‌های پایه از بازیکنان کاملا بومی استفاده کردیم، خوشبختانه تیم امید و نوجوانان ما به مرحله نهایی صعود کرده و جوانان ما هم عملکرد قابل قبولی داشتند. ما امسال حتی از نظر کیفیت لباس برای تیم‌های پایه کم نگذاشتیم و حتی شاید امیدهای ما بیشتر از بزرگسالان ما لباس دریافت کردند. هدف ما این است که سرمایه گذاری روی پایه ها انجام شود و بازیکنان سال‌های آینده را از آکادمی خودمان تامین کنیم.

وی در خصوص درخواست نساجی مبنی بر تامین هزینه ددوپینگ مسابقات تا پایان فصل گفت: برای ما اخلاق و فوتبال پاک از همه چیز مهمتر است، از کمیته دوپینگ خواهش می‌کنم نام بازیکن دوپینگی را اعلام کند چون باید فرقی بین سره و ناسره باشد. از طرفی چون مرتب می‌گویند این بازیکن مربوط به تیم شمالی است ما آمادگی داریم که نام وی اعلام شود تا حقانیت ما ثابت شود.اتفاقا برای همین بود که اعلام آمادگی کردیم هزینه تست دوپینگ کل مسابقات را تا پایان فصل متقبل شویم.

602

کد خبر: 912867

وب گردی

وب گردی