نمایندگان مجلس از توضیحات وزیرراه و شهرسازی متقاعد نشدند/ استیضاح آخوندی رای نخواهد آورد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توضیحاتی که امروز در مجلس ارائه شد، به نظر می رسد که استیضاح آخوندی رای نخواهد آورد اما در حال حاضر نظر نهایی را در این زمینه نمی توان اعلام کرد.

سید احسن علوی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز به حضور امروز عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: آخوندی امروز در مجلس حاضر شد و توضیحاتی در خصوص عملکرد خود ارائه داد و می توان گفت با توجه به توضیحات آخوندی، نمایندگان تا حدودی حرفای وزیر راه و شهرسازی را قبول کردند.

او با بیان اینکه 20 نفر از نمایندگان مجلس خواستار استیضاح آخوندی شده بودند، افزود: آخوندی با برخی از نمایندگان موافق و نیز نمایندگان مخالف مذاکراتی را انجام داد اما در حال حاضر پاسخ و نظر نهایی نمایندگان در راستای توضیحات آخوندی ارائه نشده است.

علوی خاطرنشان کرد: نمایندگان ایرادات بسیاری را از وزیر در زمینه حمل و نقل عمومی به خصوص بخش حمل و نقل هوایی و نیز میزان انگیزه موجود در وزارت راه و شهرسازی وارد کردند و آخوندی به صورت مفصل پاسخگوی سوالات نمایندگان مجلس بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم توضیحات آخوندی اما نمایندگان نسبت به ایرادات وارد شده در خصوص عملکرد وزیر، متقاعد نشدند.

به گفته علوی، با توجه به توضیحاتی که امروز در مجلس ارائه شد، به نظر می رسد که استیضاح آخوندی رای نخواهد آورد اما در حال حاضر نظر نهایی را در این زمینه نمی توان اعلام کرد.

401

کد خبر: 912908

وب گردی

وب گردی