عصبانیت نمایندگان مجلس از وزیر کار/ ربیعی  گفت من متولی اشتغال نیستم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان اعلام کردند که ربیعی بارها گفته که من متولی اشتغال هستم، در حالی که ربیعی در این جلسه اعلام کرد من متولی اشتغال نیستم بلکه من متولی روابط کار هستم که این صحبت ربیعی باعث عصبانیت شدید نمایندگان شد و گفتند شما بارها اعلام کردید که متولی اشتغال هستم.

محمدرضا بادامچی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز با اشاره به حضور علی ربیعی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان مجلس و توضیحات ربیعی، متاسفانه نمایندگان نسبت به توضیحات ارائه شده متقاعد نشدند؛ بنابراین خواسته خود را کتبا ارائه دادند و ما آن را به صحن ارجاع دادیم.

او در ادامه بیان کرد: بحث هواپیما و سقوط آن در مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان بسیار پررنگ بود، عوامل متعددی در این زمینه مورد سوال قرار گرفت و نمایندگان نارضایتی خود را نسبت به عملکرد ربیعی نشان دادند.

بادامچی گفت: علاوه بر مسائل سقوط هواپیما که در این جلسه مطرح شد، نمایندگان واکنش هایی را نسبت به میزان اشتغال در کشور نشان دادند و زمانی که نوبت به ربیعی رسید توضیحاتی را نسبت به سوالات نمایندگان ارائه داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ربیعی در خصوص شرکت هواپیمایی آسمان گفت علایی که فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه بوده را به عنوان رییس شرکت هواپیمایی آسمان انتخاب کردم و هر آنچه را که در توان داشتیم، در این حوزه به کار گرفتیم.

بادامچی گفت: ربیعی اعلام کرد، شرکت هواپیمایی آسمان را با دو هواپیما تحویل گرفتیم؛ در حالی که این تعداد به 5 هواپیما افزایش یافته است.

او با بیان اینکه اتفاقات صحن مجلس شورای اسلامی قابل پیش بینی نیست، گفت: اکنون نمی توان نظر دقیقی را در خصوص رای آوردن استیضاح ربیعی ارائه داد بلکه این موضوع بستگی به دولت دارد زیرا امکان مذاکرات دیگری در این زمینه وجود دارد.

بادامچی خاطرنشان کرد: زمانی که استیضاح به صحن ورود می کند فراکسیون ها با حساسیت بیشتری موضوع را بررسی خواهند کرد، فراکسیون ها نقش بسیار مهمی را در این زمینه بر عهده دارند که در حال حاضر نسبت به این موضوع ورود پیدا نکردند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان در زمینه اشتغال کشور ایراداتی را نسبت به عملکرد ربیعی وارد کردند، افزود: نمایندگان اعلام کردند که ربیعی بارها گفته که من متولی اشتغال هستم، در حالی که ربیعی در این جلسه اعلام کرد من متولی اشتغال نیستم بلکه من متولی روابط کار هستم که این صحبت ربیعی باعث عصبانیت شدید نمایندگان شد و گفتند شما بارها اعلام کردید که متولی اشتغال هستم.

401

کد خبر: 912915

وب گردی

وب گردی