بازسازی سینمای قدیمی ماندانا در منطقه 13

شهردارمنطقه13 از بازسازی سینمای قدیمی ماندانا در این منطقه خبر داد و گفت : طبق توافق صورت گرفته این کار در ابتدای سال 97 آغاز خواهد شد و ظرف 2 سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مرتضی رحمان زاده، شهردارمنطقه با بیان اینکه اهمیت سینما ماندانا از نظر سرانه های فرهنگی هنری در شرق تهران بسیار زیاد است گفت: بازسازی سینمای قدیمی ماندانا یکی از اقدامات منطقه در جهت ایجاد مکانی امن ، جذاب و به روز است که قرار است بارگذاری کاملی با 3 طبقه و بیش از چند سالن سینما صورت گیرد و طبق توافق صورت گرفته، کلید این کار در ابتدای سال 97 آغاز خواهد شد و ظرف 2 سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه در شرق تهران، با کمبود مراکز مرکز فرهنگی، هنری و سینمایی رو به رو هستیم و با توجه به اینکه پیمودن فاصله تا مرکزشهر به منظور تماشای فیلم برای شهروندان سخت است، بازسازی این سینمای قدیمی در این نقطه ضروری است.

رحمان زاده گفت: هدف از بازسازی سینماها و تبدیل آنها به پردیس سینمایی این است که مردم روزانه در یک مکان امن و جذاب ساعاتمفرحی را سپری کنند.

700

کد خبر: 912941

وب گردی

وب گردی