اعزام شش تیم به ارتفاعات دنا برای جستجوی پیکر اجساد سقوط هواپیما

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شانزدهمین روز عملیات جست وجو و انتقال جانباختگان سانحه هوایی "تهران _ یاسوج" با اعزام 6 تیم تخصصی در ارتفاعات دنا آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، عزیز فیلی در این رابطه اظهار داشت: هم اینک 6 گروه سه نفره با بالگرد به محل سقوط هواپیما اعزام شده و در حال انجام عملیات جستجو و انتقال پیکرها هستند.

وی افزود: شب گذشته 20 نیروی متخصص در کمپ ایجاد شده واقع در ارتفاعات دنا مستقر شدند تا امروز دوشنبه عملیات جستجو را با طلوع آفتاب سریعتر پیش ببرند.

پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان یک پرواز برنامه‌ریزی شده داخلی از مبدأ تهران به مقصد یاسوج بود. در روز یک‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ یک فروند هواپیمای ای‌تی‌آر ۷۲ شرکت هواپیمایی آسمان (EP3704/IRC3704) بعد از ۵۰ دقیقه پرواز از تهران به سمت یاسوج در حوالی سمیرم بعد از اصابت به کوه دنا سقوط کرد. این حادثه در قلهٔ پازن پیر کوه دنا در جنوب روستای نقل از توابع پادنا در یکصد و بیست کیلومتری سمیرم رخ داد. طبق اعلام مدیر روابط عمومی هواپیمایی آسمان همه سرنشینان این پرواز کشته شده‌اند. پیدا کردن لاشه این هواپیما حدود ۴۸ ساعت به طول انجامید. کاپیتان حجت‌الله فولاد هدایت این پرواز را بر عهده داشت.

901/900

کد خبر: 912989

وب گردی

وب گردی