راه اندازی گروه های اندیشه ورز اساتید دانشگاهی

ـ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان از راه اندازی گروه های اندیشه ورز اساتید دانشگاهی به منظور همفکری و همکاری در مدیریت دانشگاه در آینده ای نزدیک خبر داد .

به گزارش ایسکانیوز، حجه الاسلام دکتر فرج الله براتی در جمع 80 نفر از استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز که در اردوی راهیان نور در بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) جمع شده بودند، سخن می گفت با اعلام این خبر اضافه کرد: این گروه ها به تحلیل و بررسی پیشنهادات،طرحها و ایده های خلاقانه در دانشگاه ها برای مشارکت بیشتر اساتید راه اندازی می شوند.
مسئول کانون بسیج اساتید واحد اهوازدر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحمیل 8 سال جنگ توسط استکبار جهانی با هدف سرنگونی و زمین گیر کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی گفت:به تعبیر امام راحل(ره)، جنگ علیرغم سختیهای زیادی که داشت، نعمتهای گسترده ای را نیزنه تنها در کشورمان بلکه در جهان اشاعه کرد.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان با الگوگیری از کربلای حسینی، چنان مقاومت و ایثارگری از خود نشان دادند که برای همیشه در تاریخ زنده خواهد ماند.
براتی در ادامه سخنان خود "دستاوردهای فرهنگی 8 سال جنگ تحمیلی" را موضوع سخنرانی خود قرار دادو گفت: پیشرفتهای تسلیحاتی، هسته ای، نانو،فرهنگی و علمی درکشور براساس تفکر بسیجی ایجاد شده است.
وی فرهنگ اعتماد به نفس و خودباروی،رشد باورهای دینی و فضایل دینی در جامعه،ایجاد تفکر بسیجی،فرهنگ احساس تکلیف به مردم،ترجیح منافع ملی به منافع شخصی،تربیت باورهای اسلامی ـ ایرانی،اشاعه فرهنگ اسلام خواهی در جهان، ایجاد فرهنگ مبارزه با قدرتهای استکباری و همچنین گسترش روحیه و فرهنگ ایثار، گذشت و خودگذشتگی را از دستاورهای فرهنگی دوران دفاع مقدس خواند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ، همچنین تفکر بسیجی را یک اندیشه ناب دانست و گفت : احساس مسئولیت، بصیرت و روشنی بینی، دشمن شناسی و اعتقاد و عمل به باورها، شعارها و اهداف انقلاب اسلامی حاصل تفکر بسیجی است .
بنا براین گزارش، 80 نفر از اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در قالب با کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.
بازدید از معراج شهدای اهواز، بیمارستان صحرایی امام حسین(ع)و زیارت مناطق عملیاتی شلمچه از برنامه های اصلی این اردوی یک روزه بوده است .

کد خبر: 912993

وب گردی

وب گردی