ثبت نام حدود 8 هزار نفر در اولین روز مهلت مجدد آزمون سراسری / چهارشنبه آخرین مهلت ثبت نام

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت 8 صبح امروز 14 اسفند ماه تعداد 7 هزار و 884 نفر در مهلت مجدد آزمون سراسری ثبت نام کرده اند.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، مهلت ثبت نام مجدد آزمون سراسری که از دیروز آغاز شده بود تا ساعت 24 روز چهار شنبه 16 اسفند 96 ادامه دارد.

توکلی افزود: با توجه به این بازه ی زمانی که سازمان سنجش در نظر گرفته است و قطعا تمدید نخواهد شد، توصیه می شود داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند در زمان باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند هم چنین داوطلبانی که در بازه ی اولیه دی ماه، در آزمون سراسری ثبت نام کرده بودند نیز می توانند با مشاهده ی اطلاعات ثبت نامی در صورت مغایرت یا تغییر معدل و سوابق تحصیلی نسبت به ویرایش اقدام کنند.

او خاطر نشان کرد: تمامی متقاضیانی که به هر دلیلی از ثبت نام کنکور 97 جامانده اند می توانند در زمان مهلت مجدد ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند هم چنین تا ساعت 8 صبح امروز 14 اسفند ماه تعداد 7 هزار و 884 نفر در مهلت مجدد آزمون سراسری ثبت نام کرده اند.

202

کد خبر: 913023

وب گردی

وب گردی