هومن موسوى در برج آزادی روی استیج می رود

گروه موسیقی زاوُش به آهنگسازى و خوانندگى هومن موسوی کنسرت «آغاز یک خیال» را در برج آزادی روی صحنه می برد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی برج آزادی، هومن موسوى با هدف شنیده شدن موسیقی که بر پایه توجه ویژه به ادبیات فارسی و هدفمندى موسیقى خلق می شود، فعالیت خود را آغاز کرد.

انگیزه ى تولید و اجراى این آثار، دورى از موسیقى صرفاً مصرفى و بیان احساسات خالق اثر با حفظ زیبایى ها و لطافت هاى کلام فارسى است تا مخاطب بتواند همزمان با لذت بردن از موسیقی و همراهى با آن، تاثیرى هر چند اندک را برداشت کند.

در این کنسرت قرار است 11 قطعه از آلبوم های منتشر شده هومن موسوی با عنوان «پرواز با ...» و «آغاز یک خیال» و همچنین تک آهنگهاى «وداع» و «عشق یعنی» که به تازگى منتشر شده اند اجرا شوند.

على درخشان (درامز)، احسان یوسف بیک (کیبورد)، محمد محمدلو (گیتار باس)، بهنام شکرالهى (گیتار الکتریک)، امیر محمدى (ساکسیفون و کلارینت) و منیره صفرى ( تهیه کننده و مدیر برنامه ) هومن موسوی را همراهی خواهند کرد؛ تنظیم تمامی قطعات برای اجرای صحنه ای را هومن موسوی بر عهده دارد.

در این قطعات از اشعار حافظ، فریدون مشیری، فروغ فرخزاد، مهدی اخوان ثالث، مسعود سعد سلمان، خیام، هومن موسوی و رها شایان استفاده شده است.

کنسرت گروه موسیقی زاوُش به سرپرستی هومن موسوی با عنوان آغاز یک خیال شامگاه چهارشنبه 23 اسفند در برج آزادی برگزار می شود.

503

کد خبر: 913034

وب گردی

وب گردی