دانشجویان واحد بافت به اردوی راهیان نور اعزام شدند

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در قالب دو گروه پسر و دختر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از بافت، در مراسم بدرقه این دانشجویان رئیس و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت حضور داشتند.

رئیس واحد بافت در حاشیه این مراسم گفت: برکات تمام ناشدنی این اردو غیرقابل انکار و مسلم است؛ این که نسل‌های آینده باید به معنای واقعی مفهوم دفاع مقدس را درک کرده و بدانند که برای آسایش و امنیت امروزشان خون‌های فراوانی ریخته شده و آنان میراث دار دستاوردهای حضرت امام (ره) و شهدای والا مقام این کشور هستند.

دکتر ابراهیم خراسانی پاریزی با تأکید بر اهمیت آشنایی جوانان با حماسه آفرینی رزمندگان در جبهه‌های جنگ تحمیلی، اظهارداشت: نسل‌های آینده باید به معنای واقعی مفهوم دفاع مقدس را درک کنند و آگاه باشند که اگر می خواهند در دنیای امروز سعادتمند و سرافراز باشند، باید در همه شرایط حافظ آرمان های مقدس شهیدان انقلاب و دفاع مقدس باشند.

وی با با اشاره به اینکه هر ساله دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت که دارای بزرگ‌ترین مجموعه‌ بسیج دانشجویی شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه می‌باشد اقدام به اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌کند، گفت: هدف اصلی برگزاری اردوهای راهیان نور آشنایی دانشجویان با مناطق عملیاتی جنوب کشور و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های شهداست.

رئیس واحد بافت افزود: بسیاری از رویدادهای دفاع مقدس ناگفتنی ست یعنی هر فردی می بایست در محیط آن قرار بگیرد تا بتواند آن فضا را لمس وحس کند .لذا راهیان نور یک فرصتی ایجاد کرده تا نسل سوم ما در این فضا قرار بگیرندو با آن محیط آشنا شوند .

کد خبر: 913080

وب گردی

وب گردی