گردهمایی شتابدهنده‌ها و استارتاپ‌های حوزه انرژی برگزار می شود

گردهمایی شتابدهنده‌ها و استارتاپ‌های حوزه انرژی عنوان رویدادی است که با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی نخستین روز اول اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گردهم آیی شتابدهنده ها و استارتاپ های حوزه انرژی برگزار می شود تا پیشران ها و موانع شکل گیری شتابدهنده ها و استارتاپ های حوزه انرژی در ایران با حضور فعالان این عرصه مورد بررسی دقیق تری قرار گیرد. هوشمندسازی زنجیره ارزش انرژی، بهینه سازی انرژی، برق و انرژی های تجدیدپذیر، نفت و گاز و محیط زیست انرژی حوزه های حاضر در این گردهمایی است.

همچنین روند شگل گیری شتابدهنده ها و استارتاپ های حوزه انرژی در ایران و جهان، پیشران ها و موانع شکل گیری شتابدهنده ها و استارتاپ های حوزه انرژی در ایران، مورد کاوی فرصت ها و چالش ها، موفقیت ها و ناکامی های شتاب دهنده ها و استارتاپ ها حوزه انرژی در ایران و راهکارهای تقویت مشارکت مردم، بخش خصوصی و نخبگان در شکل گیری و توسعه شتابدهنده ها و استارتاپ های حوزه انرژی در ایران از محورهای این گردهمایی است. علاقمندان برای شرکت در این رویداد تا 25 اسفندماه سال جاری مهلت دارند و این رویداد 1 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

کد خبر: 913098

وب گردی

وب گردی