داورزنی: ایران در زمینه ورزش مهم ترین کشور منطقه است/ آماده کمک برای توسعه رشته پدل در ایران و آسیا هستیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: آمادگی داریم دفتر توسعه آسیای رشته پدل در ایران باشد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پیش از ظهر امروز دانیل الخاندرو پاتی رییس فدراسیون جهانی پدل به دیدار معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان رفت.

محمدرضا داورزنی در این دیدار ضمن خوشامد به رییس فدراسیون جهانی پدل گفت: با توجه به انگیزه ای که در فدراسیون اسکواش ایران برای توسعه این رشته دیدم وزارت ورزش و جوانان آمادگی دارد حداکثر حمایت خود را در این خصوص ارائه کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: روابط بسیار خوب و نزدیکی همواره با ایتالیا داشتیم و نزدیکی فرهنگی بین مردم دو کشور وجود دارد. امیدواریم سفر آقای پاتی مقدمه ای برای کشف استعدادهای زیاد این رشته و توسعه آن در ایران و آسیا باشد.

داورزنی در ادامه با تاکید بر جذابیت های زیاد رشته پدل گفت: هر رشته ای که بتواند تعداد زیادی ورزشکار و تماشاگر را به خود جذب کند مطلوب است و ما از توسعه آن حمایت می کنیم. اوقات فراغت جوانان با اینطور ورزش ها پر می شود و در نتیجه آن نشاط و شادابی در جامعه تزریق می شود. ورزش زبان مشترک ملتهاست و توسعه آن توسعه صلح جهانی و امنیت است.

وی افزود: آمادگی داریم دفتر توسعه آسیای این رشته در ایران باشد و فدراسیون جهانی پدل می تواند روی ایران به عنوان بازوی قدرتمند خود برای توسعه این رشته در آسیا حساب کند. ایران مهم ترین کشور منطقه در ورزش است و در خیلی از رشته ها در آسیا و حتی دنیا حرف اول را می زند.

در این دیدار همچنین دانیل الخاندرو پاتی رییس فدراسیون جهانی پدل ضمن تاکید به نظر بسیار مثبتش برای توسعه روابط با ایران گفت: برای همه گیر شدن این رشته بخصوص در شهرهای بزرگ ایران آماده همه گونه همکاری هستیم. ایران کشور مهم و پراستعدادی است و بسیار از این سفر خرسندم. شک ندارم همکاری دو طرف منجر به نتایج درخشانی برای توسعه این رشته خواهد شد.

602

کد خبر: 913170

وب گردی

وب گردی