واکنش عجیب آخوندی به اعتراضات دانشجویان:  این رویه شما در راستای حمایت از مفسدین است

نشست تخصصی بحران ورشکستگی موسسات مالی و آثار آن بر احساس اعتماد و حق خواهی مسالمت آمیز - صلح جویانه که قرار بود ساعت ۱۵:۳۰ در تالار ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار  شود، با ۴۰ دقیقه تاخیر و در یک حرکتی عجیب به تالار شریعتی این دانشکده انتقال یافت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛نشست تخصصی بحران ورشکستگی موسسات مالی و آثار آن با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی با حواشی زیادی برگزار شد که در اواسط صحبت های وزیر راه و شهرسازی دانشجوهایی با در دست گرفتن پلاکارد اعتراض خود را نسبت به عملکرد آخوندی نشان دادند که ریاست دانشکده ی اجتماعی دانشگاه تهران بلافاصله با دانشجوها برخورد کرد و پلاکاردها را پایین کشید.


در ادامه آخوندی گفت: این رویه ی شما در راستای حمایت از مفسدین است و فساد را رواج خواهد داد.
لازم به ذکر است آخوندی در این مراسم تجمعات اخیر مردم که از مشهد آغاز شده بود را به برخی جریان های سیاسی نسبت داد و گفت: این جریان که اغلب، به مدیران موسسات غیر مجاز متصل هستند با این شانتاژی که راه انداختند دولت و حاکمیت را وادار کردند ۲۰ هزار میلیارد تومان از بیت المال را برای جبران خسارت سپرده گذاران پرداخت کند و صاحبان موسسات غیر مجاز تاکنون ریالی بابت این معضل پرداخت نکرده اند.

پس از صحبت های وزیر راه و شهرسازی چند تن از دانشجویان این دانشکده انتقادات و سوالات خود را نسبت به عملکرد و صحبت های آخوندی بازگو کردند.

در انتهای مراسم دانشجویان با در دست گرفتن پلاکارد و شعار مرگ بر منتقد، وزیر راه و شهرسازی را تا کنار ماشین بدرقه کردند و آخوندی نسبت به انتقادات آن ها با لبخند گفت: شما به کار خود ادامه دهید.

کد خبر: 913238

وب گردی

وب گردی