صدرنشینی "شهرداری ورامین" در پایان هفته نوزدهم لیگ  برتر تکواندو

در هفته نوزدهم لیگ‌برتر تکواندو تیم‌های مدعی "کن" و "شهرداری ورامین"به مصاف هم رفتند که شهرداری ورامین با شکست حریف خود یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون تکواندو ، از صبح (دوشنبه) ۱۴ اسفند رقابت‌های هفته هجدهم و نوزدهم شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان (جام خلیج‌ فارس) با حضور ۱۱ تیم و به میزبانی خانه تکواندو برگزار ‌شد. اما در حساس‌ترین بازی امروز که در هفته نوزدهم لیگ برگزار ‌شد، دو تیم مدعی عنوان قهرمانی "شهرداری ورامین" و "لواز خانگی کن" به مصاف هم رفتند.

در حساس‌ترین بازی امروز شاگردان "پیام خانلرخانی" در تیم شهرداری ورامین توانستند با حساب ۵ - ۳ شاگردان "محمدرضا زوار" در تیم کن را شکست دهند. شهرداری ورامین با این پیروزی صدرنشینی خود در این رقابت‌ها را حفظ کرده و یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ‌برتر تکواندو نزدیک‌تر شد.

پاس قوامین، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، هیات تکواندو استان البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، لوازم خانگی کن و هیات تکواندو شمال‌شرق تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ‌برتر تکواندو هستند.

در پایان رقابت‌های امروز، تیم شهرداری ورامین با کسب ۴۸ امتیاز همچنان صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز که یکی از دیدارهای معوقه خود را انجام داد با ۴۶ امتیاز رده دوم جدول را به خود اختصاص داد و هوگوپوشان لوازم خانگی کن که در مهمترین دیدار خود در این روز نتیجه را به شاگردان خانلرخانی واگذار کردند و با ۴۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

نتایج کسب شده در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

هفته هشتم
تیم شهرداری ورامین ۷ - تیم پالایش نفت آبادان ۱
تیم لوازم خانگی کن ۶ - تیم کلینیک بهبد کرج ۲
تیم هیات تکواندو استان البرز ۴ - تیم ملوان نداجا ۴
تیم هیات‌ تکواندو شمال‌شرق ۵ - تیم تعاونی انقلاب شهریار ۳
تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم ۱ - تیم پاس قوامین ۷
تیم دانشگاه آزاد اسلامی (قرعه استراحت)

هفته نهم
تیم تعاونی انقلاب شهریار ۱ – تیم پاس قوامین ۷
تیم هیات تکواندو شمال‌شرق ۱ – تیم دانشگاه آزاداسلامی ۷
تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم ۷ – تیم کلینیک بهبد کرج ۱
تیم شهرداری ورامین ۵ – تیم لوازم خانگی کن ۳
تیم هیات تکواندو استان البرز (قرعه استراحت)

602

کد خبر: 913280

وب گردی

وب گردی