پاشازاده: صعود به جام جهانی 2018 روسیه بهترین اتفاق ورزشی سال 96 بوده است/ سال ورزشی خوب و بدی برایم بوده است

پیشکسوت فوتبال استقلال گفت : صعود قدرتمندانه به جام جهانی فوتبال 2018 مهمترین اتفاق ورزشی ایران در سال 96 بوده است.

مهدی پاشازاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز ،در خصوص سال 96 گفت: سال فوتبالی خوب و بدی برای کشور ما بوده است ، خوب از این جهت که به جام جهانی صعود کردیم و بد از این جهت که نمایندگان ما در آسیا به درستی نتیجه نگرفتند و تحقیر شدیم.

وی در ادامه افزود: صعود قدرتمندانه به جام جهانی فوتبال 2018 مهمترین اتفاق ورزشی ایران در سال 96 بوده است.

پیشکسوت فوتبال استقلال در ادامه بیان کرد: سال ورزشی خوبی هم برای من بوده و هم سال بدی برایم بوده است، خوب بوده چون با تیم های آلمینیوم اراک و راه آهن نتایج خوبی گرفتیم و بد بوده است چون علی رغم به دست آوردن نتایج خوب در تیم نساجی مازندران ، اما با این تیم به دلایلی نامعلومی قطع همکاری کردم و بهتر است بگویم از این تیم کنار گذاشته شدم.

وی در خصوص نتایج ایران در جام جهانی فوتبال 2018 تصریح کرد: ما باید با امید به صعود در گروه خود به جام جهانی 2018 فوتبال برویم و منطقی به حریفان خود نگاه کنیم چراکه در گروه سختی قرار گرفته ایم و اگر از گروه خود صعود نکردیم هیچ اتفاق خاصی نمی افتد و ارزش بازیکنان ما کم نمی شود.

پاشازاده در مورد ناگوارترین حادثه بد در سال 96 اظهار داشت: حوادثی همچون زلزله کرمانشاه، نفت کش سانچی و سقوط هواپیما بسیار بد و ناگوار بوده اند ، اما رخ داد زلزله کرمانشاه بسیار ناگوارتر و متاسفانه ماندگار برای مردم کرمانشاه بوده است و مردم کرمانشاه بیشترین ضربه را خورده اند .

وی در پایان گفت: برای همه مردمام ایران آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و عید را به همه مردمان ایران تبریک می گویم.

602

کد خبر: 913283

وب گردی

وب گردی