جدیدی: استعفای خادم چند وجهی است/ امیدوارم «رسول» با قدرت برگردد/ تمایلی ندارم به فدراسیون کشتی برگردم

پیشکسوت کشتی ایران گفت: هر تصمیمی که برای ورزش کشور گرفته می شود، مهم ترین مسئله این است که عزت و کرامت مردم ایران پایمال نشود.

عباس جدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی اظهار داشت: استعفای رسول خادم باید در ابعاد مختلف بررسی شود. این استعفا یک استعفای چند وجهی و چند بُعدی است و نمی شود با یک نگاه، خوب یا بد بودن این استعفا را بررسی کرد. آن چه مسلم است حضور رسول خادم باعث می شود تیم ملی کشتی همچنان در بین 3 تیم اول دنیا قرار بگیرد. امیدوارم رسول خادم هر چه سریع تر به محل کار خود برگردد و با قدرت و اقتدار به کارش ادامه دهد.

وی ادامه داد: هر تصمیمی که برای ورزش کشور گرفته می شود، مهم ترین مسئله این است که عزت و کرامت مردم ایران پایمال نشود.

پیشکسوت کشتی ایران درباره همکاری احتمالی با این فدراسیون تصریح کرد: هیچ تمایلی ندارم به فدراسیون کشتی برگردم. البته رسول خادم آن قدر بزرگ است که بزرگان و اهالی کشتی را در زیر سقف فدراسیون جمع کند و از آنها بهره برداری مناسبی انجام دهد اما در حال حاضر درگیر درس و دانشگاه و کارهای اقتصادی و تجاری خودم هستم و زمانی برای کارهای مدیریتی در کشتی ندارم.

جدیدی خاطرنشان کرد: برای این که از کشتی عقب نمانم هفته ای 3 روز به آموزش رده های پایه در باشگاه های خودم در خیابان پیروزی می پردازم و برخلاف برخی از نام های ورزشی که فقط اسم های شان در باشگاه های ورزشی نوشته می شود، شخصا به صورت حضوری در تمرینات شرکت کرده و به آموزش رده های نونهالان و نوجوانان می پردازم. امیدوارم تمام اتفاقات کشتی ختم به خیر شود چون اطمینان دارم بازگشت رسول خادم باعث بازگشت کشتی ایران به جمع 3 تیم اول دنیا خواهد بود. پیش تر بیانیه خود را در مورد استعفای رسول خادم منتشر کرده ام و همان طور که گفتم امیدوارم این استعفا ختم به خیر شود.

وی در خصوص مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در پایان گفت: متأسفانه حواشی کشتی در چند روز اخیر به قدری بود که حواس کمتر کسی معطوف به مسابقات قهرمانی آسیا شد تا بتوانند نظر فنی و کارشناسی در این زمینه ارائه دهند. این حواشی سبب شد کشتی ها را چندان دنبال نکنم ولی نتایج قابل قبولی کسب نشد و فکر می کنم یکی از علل اصلی همین حواشی فدراسیون کشتی و استعفای رسول خادم بود.

604

کد خبر: 913317

وب گردی

وب گردی