مشی ما انتخاب فرماندارانی با مشی اعتدالی است

وزیر کشور گفت: رئیس جمهور، تجمیع آراء مردم است و فرمانداران باید خود را در قامت رئیس جمهور ببینند.

به گزارش ایسکانیوز ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز (سه شنبه) در همایش استانداران، مدیران کل سیاسی و فرمانداران سراسر کشور با بیان اینکه فرمانداران هسته های اصلی دولت در عرصه حاکمیتی هستند، اظهار داشت: رئیس جمهور، تجمیع آراء مردم است و فرمانداران باید خود را در قامت رئیس جمهور ببینند و اراده و خواست و برنامه های رئیس جمهور اراده آن ها باشد.

وی افزود: در انتخاب فرمانداران، خارج از گرایش های سیاسی، مشی ما انتخاب فرماندارانی با مشی اعتدالی است.

رحمانی فضلی تصریح کرد: باید عزم خود را جزم کنیم تا در شرایطی که امروز در کشور با آن مواجه هستیم، تصمیمات صحیحی را اتخاذ کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه شرایط کشور ما مستقل از شرایط بین المللی نیست، اظهارداشت: هر تصمیمی در حوزه نفتی که عموماً قیاسی و برای فشار بر کشور ماست در تصمیمات داخلی نیز اثرگذار خواهد بود. وقایع منطقه ای و بین المللی موجب می شود تصمیماتی اتخاذ کنیم که اثرات آن در شرایط داخلی نیز تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: اگر آمریکا و اسرائیل در سطح بین الملل نسبت به ما بغض و کینه دارند، تصمیماتی را اتخاذ می کنند که در تصمیمات ما نیز اثر دارد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه در حوزه داخلی با ثبات و اقتدار هستیم، اظهارداشت: در حوزه بین الملل متاثر از شرایط جهانی هستیم و باید به گونه ای عمل کنیم که قدرت مواجه با نوسانات بین‌المللی را داشته باشیم.

وی در پایان از فرمانداران خواست در فرصت سه روزه این همایش سراسری به نحو مطلوب استفاده کنند تا تصمیمات بهتری را اتخاذ کنند.

کد خبر: 913322

وب گردی

وب گردی