بازدید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از دانشگاه صدا و سیما

دکتر محمدحسین امید، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور صبح دیروز از دانشگاه صدا و سیما دیدن کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در این بازدید با ظرفیت های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه رسانه ملی در زمینه های فنون، علوم و هنرهای رسانه ای، آشنا شد.

دکتر شهاب اسفندیاری، رییس دانشگاه صدا و سیما در این بازدید گفت: در حکم انتصاب ریاست محترم صدا و سیما و ضمیمه آن از سوی مقام معظم رهبری به روشنی تصریح شده است که تربیت و جذب نیروی انسانی متخصص سازمان باید از دانشگاه صدا و سیما باشد و ایشان در بسیاری از دیدارها برنقش و اهمیت تربیتی و آموزشی این دانشگاه تأکید داشته اند.

اسفندیاری افزود: در یکسال گذشته، فرآیند علمی و نظام مندی برای معرفی دانشجو از دانشگاه صدا و سیما و جذب از سوی منابع انسانی سازمان تعریف شده و نظام امتیازبندی دانشجویان بر اساس کارنامه آنان شامل، معدل نمرات، مهارت و استعداد، وزن علمی و تخصصی، جوایز و امتیازات فرهنگی و رسانه ای تعریف و تبیین شده است.

رییس دانشگاه صدا و سیما افزود: تعداد اعضای هیأت علمی این دانشگاه حدود 80 نفر است و مراحل جذب، تدریس و ارتقای استادان این دانشگاه نیز کاملاً مطابق با قوانین و مقررات وزارت علوم، صورت می پذیرد.

دکتر اسفندیاری گفت: دانشگاه رسانه ملی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد، حدود هزار دانشجو دارد.

رییس دانشگاه صدا و سیما، سرعت تغییرات فناوری رسانه در جهان را مهم خواند و افزود: تلاش می کنیم تا دانشجویان بتوانند با بهره گیری از امکانات، تجهیزات و فضاهای آموزشی و انحصاری این دانشگاه، منطبق با دستاوردهای روز رسانه ای دنیا، بیاموزند و از آموخته های خود، برای پاسخ به نیازهای روز رسانه ملی به نحو احسن، استفاده کنند.

201

کد خبر: 913376

وب گردی

وب گردی