زندوکیلی: دانشگاه آزاد راه تحصیل را آسان کرد/آموخته‌هایم را مدیون برادرم هستم

خواننده آهنگ «خواب آرام»، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در مقطعی که ورود به سایر مراکز آموزشی سخت بود، امکان تحصیل را میسر کرد.

محمد زندوکیلی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره تاثیر دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای سطح هنری کشور، اظهار کرد: اطلاعاتم درخصوص فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کافی نیست اما کاملا واضح است که با توجه به شرایط بدی که در گذشته بر دانشگاه های دولتی حاکم بود، در مقطع خاصی دانشگاه آزاد اسلامی در سرنوشت جوانان کشورمان نقش موثری داشت.

وی ادامه داد: سال های گذشته ورود به دانشگاه های دولتی بسیار سخت بود و دانشگاه آزاد اسلامی راه تحصیل را برای بسیاری از جوانان آسان کرد.

این خواننده به وضعیت نامناسب اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: نمی توانم برای دانشگاه با این گستردگی عیب خاصی در نظر بگیرم اما در شرایط اقتصادی فعلی هرچقدر هزینه های تحصیل کمتر باشد، برای عمده اقشار جامعه بهتر است.

** انتشار آلبوم و برگزاری کنسرت در ماه های آینده

زند وکیلی در ادامه درباره درباره چگونگی آغاز کار خود در عرصه موسیقی، اظهار کرد: فعالیت در زمینه موسیقی را از سال 1377 و حدود 9 سالگی با نوازندگی تمبک و تار شروع کردم.

وی ادامه داد: آواز را به صورت خودآموز و ردیف های موسیقی را نزد برادرم علی زندوکیلی آموختم یعنی با اطمینان می توان گفت از ابتدا و شروع کارم آموخته هایم را از برادرم دارم.

این خواننده با اشاره به اینکه برادرم همیشه بهترین دوست و مشاورم بوده، گفت: سال 93 و 94 همراه با برادرم روی استیج رفتم و بخش عملی و جدی خوانندگی را در سال 93 و 94 تجربه کردم.

زند وکیلی با اشاره به اینکه 25 اسفند ماه 1396 به عنوان افتتاحیه کنسرت هام در شهر شیراز روی استیج خواهم رفت، ادامه داد: درحال حاضر برای اولین کنسرت تهران در اواخر بهار برنامه ریزی می کنیم که به زودی به صورت رسمی توسط تهیه کننده و مدیر برنامه هام اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: به زودی تعدادی از تک آهنگ ها که قبلا منتشر کرده ام را به همراه چند آهنگ جدید در قالب یک آلبوم منتشر خواهم کرد.

503

کد خبر: 913397

وب گردی

وب گردی