طرح جامع گازرسانی تا ۱۴۰۰ محقق می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت ملی گاز با گام‌های موثر خود در عرصه صنعت در آینده نزدیک به یک برند تبدیل خواهد شد، به نحوی که الگوی دیگر سازمان‌ها در ابعاد مختلف همچون روش ارزیابی مدیران قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از شرکت ملی گاز، حمیدرضا عراقی، در نشست هیات‌ رئیسه شرکت‌های گازی مستقر در هرمزگان گفت: وجدان، شعور، عشق و امید به آینده، رمز موفقیت در کار است و اکنون افتخار داریم که شرکت ملی گاز به عنوان یکی از شرکت‌های برتر، تاثیرگذار و کلیدی در کشور شناخته شود.

او اظهار کرد: ایمان دارم که شرکت ملی گاز با گام‌های موثر خود در عرصه صنعت در آینده نزدیک به یک برند تبدیل خواهد شد، به نحوی که الگوی دیگر سازمان‌ها در ابعاد مختلف همچون روش ارزیابی مدیران قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: مسئولان و مدیران باید سبب رشد انگیزه و روحیه کارکنان باشند و انسان‌های توانمندی را پرورش دهند، زیرا قدرت را ممکن است از انسان بگیرند، اما توانمندی هرگز از دست‌رفتنی نیست.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ادامه داد: استان هرمزگان ظرفیت، صنایع و امکانات وسیعی در قشم، کیش و دیگر مناطق تحت پوشش خود دارد که با تلاش و رویکردی مناسب وارد فصل جدیدی از تحولات گازرسانی خواهد شد.

طرح جامع گازرسانی تا ۱۴۰۰ محقق می‌شود

پارسا پروین، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان درباره فعالیت‌ها و عملکرد شرکت گاز این استان گفت: شرکت گاز استان هرمزگان در زمره نخستین شرکت‌های گاز استانی است که توانسته طرح جامع گازرسانی را تدوین کند.

او با بیان این‌که این طرح تا سال ۱۴۰۰ به صورت کامل محقق خواهد شد، افزود: با عملیاتی کردن ۱۰۰درصد طرح جامع گازرسانی، افزون بر طرح‌های صنعتی استان که بیش از ۹۵ درصد گاز این استان را هم اکنون استفاده می‌کنند، در واقع ۵۰ درصد استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

پروین با اشاره به گازرسانی بخش خانگی و تجاری اعلام کرد: در حال حاضر شهرهای پارسیان، بستک، بندر خمیر، بندرعباس، قشم و حاجی‌آباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند و شهرستان دشتی و تخت نیز در سه ماه نخست سال ۹۷، تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند.

او درباره جایگاه شرکت گاز هرمزگان طبق شاخص‌های اعلام شده در سال ۹۵ گفت: در بخش ارزش افزوده اقتصادی در بین ۳۱ شرکت گاز استانی، مقام سوم و در بخش وصول مطالبات در کشور رتبه ۷ را کسب کردیم و از مجموع کل شاخص‌ها، جزو ۵ شرکت برتر گاز استانی انتخاب شدیم.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری شرکت پالایش گاز سرخون و قشم و منطقه ۶ عملیات انتقال گاز اظهار کرد: خطوط گاز از ۱۷۰ کیلومتر در سال ۹۱، هم اکنون به ۶۳۰ کیلومتر و فروش گاز نیز از ۸ میلیون مترمکعب در روز به ۲۵ میلیون مترمکعب رسیده که این موضوع، نشان‌دهنده گسترش خطوط و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای استفاده صنایع از گاز طبیعی است.

402

کد خبر: 913411

وب گردی

وب گردی