شاهرودی: برانکو با کسی لج نمی کند/ الوصل ضعیف نبود، پرسپولیس خوب بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: انتقادها نسبت به ربیع خواه منصفانه نیست چراکه او برای پرسپولیس زحمت کشیده است و نباید با او اینچنین برخورد شود.

رضا شاهرودی در گفت و گوی اختصاصی با ایسکانیوز، در رابطه با بازی روز گذشته پرسپولیس گفت: نکاتی وجود دارد که دوست دارم اینجا به آن اشاره کنم اول اینکه یک مربی هیچگاه با بازیکن لجبازی نمی کند و اگر یک بازیکن را نخواهد لزومی به ادامه همکاری وجود ندارد و اصلا چنین مساله ای صحت ندارد. در ضمن الوصل تیم بدی نبود بلکه این پرسپولیس بود که بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و رقیبش را به خوبی تحت فشار قرار داد.

وی ادامه داد: تغییراتی هم که برانکو در ترکیب ابتدایی تیمش اعمال کرده بود جان تازه ای به پرسپولیس بخشیده بود و در نهایت خوشحالم که پرسپولیس دور رفت را به عنوان صدرنشین به پایان رساند.

شاهرودی در پاسخ به این پرسش که آیا انتقادهایی که نسبت به ربیع خواه می شود منصفانه است یا خیر نیز تشریح کرد: نه قبول ندارم که این انتقادها منصفانه باشد چراکه او نیز برای پرسپولیس زحمت کشیده و در دربی هم تمام بازیکنان روز بدی داشتند و ربیع خواه تنها بازیکن ضعیف آن بازی نبود و همانگونه که مشاهده کردید بازیکنان هم به خوبی از او حمایت کردند و این نکته بسیار حائز اهمیت بود.

مدافع اسبق پرسپولیس در رابطه ادامه روند پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس ساختار مناسبی دارد و نباید با یکی دو نتیجه ضعیف از آن ها انتقاد کرد؛ پرسپولیس قهرمان دو دوره گذشته لیگ برتر بوده است و در لیگ پانزدهم هم تنها با تفاضل گل قهرمانی را از دست داده است. باید کمی خویشتن دارتر باشیم و اگر انتقادی هم داریم با لحنی مناسب تر به بیان آن ها بپردازیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس با برد روز گذشته به آرامیش نسبی رسیده است و امیدوارم به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کند و به مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا نیز برسد.

606

کد خبر: 913412

وب گردی

وب گردی