بانوان ایرانی هند را در هم کوبیدند/لائوس سد سوم  پوشان

در دومین روز از رقابت‌های بسکتبال با ویلچر انتخابی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، ملی پوشان کشورمان به دومین پیروزی خود دست یافتند.

به گزارش ایسکانیوز ، تورنمنت انتخابی بسکتبال با ویلچر آسیا، اقیانوسیه به منظور کسب سهمیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا از روز گذشته آغاز شده و تا شنبه، ۱۹ اسفند ماه در جریان خواهد بود.

بانوان ملی پوش ایرانی دومین دیدار خود را مقابل هند برگزار کردند و با نتیجه قاطع ۷۴ بر۴ به پیروزی دست یافتند.

نمایندگان کشورمان روز گذشته نیز مقابل تیم تایلند، میزبان این دوره از مسابقات، پیروز شدند و با کسب 2 پیروزی، فردا، چهارشنبه، ۱۷ اسفند ماه مقابل تیم لائوس سومین دیدار خود را برگزار می‌کنند.

کامبوج و افغانستان نیز دیگر حریفان تیم ملی ایران هستند که به ترتیب روزهای پنجشنبه و جمعه، مقابل ملی‌پوشان کشورمان به میدان می‌آیند.

تیم ایران با ترکیب مهسا سعادت، فتانه پورآت (خراسان رضوی)، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی (فارس)، مهدیه خاکباز (یزد)، زهرا حبیبی، مهری باقرپور (اردبیل)، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری و ثریا نوری (زنجان) در این مسابقات حضور یافته است.

بتول مشرف جوادی سرپرستی کاروان را بر عهده دارد و آذر همایون‌پور نیز به عنوان مربی در کنار ملی‌پوشان است و مریم دهستانی نیز به عنوان داور مدعو در این مسابقات حضور دارد.

کد خبر: 913494

وب گردی

وب گردی