به سلامت از بحران‎ها عبور می‎کنیم

مدیرعامل جدید شرکت ملی نفتکش ایران گفت: شرایط سخت شرکت ملی نفتکش ایران فقط مختص به چندین ماه گذشته نبوده است در 20 سالی که من در بخش اجاره و عملیات بازرگانی این شرکت حضور داشتم، دست کم 5 بار با شرایط بحرانی و دشوار مواجه شدیم اما توانستیم این شرایط را با تکیه بر توان مدیران و همکاری و همدلی کارکنان و پرسنل خود در خشکی و دریا با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ کاپیتان نصرالله سردشتی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی نفتکش ضمن تشکر از خدمات مهندس کیان‌ارثی مدیرعامل پیشین این شرکت گفت: ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران یکی از بزرگ‎ترین ناوگان‎های حمل و نقل دریایی مواد نفتی دنیا است و ما امیدوارم بتوانیم با انرژی و پشتکار نیروهای خود وضعیت این شرکت را به شرایط ایده آل و مطلوب برسانیم و ناوگانی را که حاصل 60 سال فعالیت این شرکت است حفظ کنیم و ارتقاء دهیم .

سردشتی خدمت در شرکتی چون شرکت ملی نفتکش ایران را افتخار خود دانست و تاکید کرد: شرکت‎های کشتیرانی زیادی در جهان هستند که در شرایط بحرانی ورشکست می‌شوند اما ما خواهیم توانست با تکیه بر توان نیروهای خود و کمک و یاری مجموعه‌هایی همچون شرکت ملی نفت شرایط بحرانی را با موفقیت و کمترین آسیب پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران سپس به وضعیت بازارهای بین‌المللی اشاره کرد و افزود: سال 2020 سال خوبی خواهد بود که البته فاصله زمانی چندانی هم با این سال نداریم اما سال 2018، سال دشواری است به عنوان مثال در همین 2 ماه آغازین این سال، درآمد بسیاری از شرکت‌های کشتیرانی کاهش یافته به طوری که حتی هزینه‌های آنها را هم پوشش نمی‌دهد.

سردشتی درمورد حادثه کشتی سانچی و ضمن ابراز تاسف از این حادثه که منجر به شهادت 32 سرنشین و دریانورد این کشتی شد نیز گفت: این حادثه تلخی برای شرکت ملی نفتکش ایران بود و امیدواریم از این پس شاهد رخداد چنین حوادثی نباشیم.

او سپس با قدردانی از دکتر مقیمی رئیس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران و دیگر اعضای هیات مدیره و مدیران این شرکت خاطرنشان کرد: امیدوارم مدتی که به عنوان مدیرعامل در خدمت شما هستم بتوانیم همچون گذشته با همکاری همدیگر، شرکت را در مسیر تحقق اهداف تعیین شده هدایت کنیم.

سردشتی درباره مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفتکش ایران نیز گفت: مهندس کیان‎ارثی همیشه در شرایط خیلی سخت با طمانینه و تجربیات خوب خود ، آرامش را به همه یادآور می‎شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت ملی نفتکش ایران صبح امروز (سه‌شنبه، 15 اسفند ماه) برگزار شد.در این مراسم که با حضور سیداحمد مقیمی رئیس هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد و روسای این شرکت برگزار شد،از خدمات و تلاش های مهندس سیروس کیان‌ارثی، مدیرعامل پیشین این شرکت تقدیر و کاپیتان نصرالله سردشتی نیز به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی نفتکش ایران معرفی شد.

402

کد خبر: 913533

وب گردی

وب گردی