تویع و معارفه  معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد رشت برگزار شد

آیین تکریم رحمت علی صابری حقایق و معارفه محمد نیک پسند به عنوان معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد رشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم چیرانی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان گیلان در آیین تکریم از رحمت علی صابری حقایق و معارفه محمد نیک پسند به عنوان معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد رشت با تقدیر از زحمات مسئولان گذشته سما اظهار کرد: با توجه به تاسیس سازمان سما در دهه هفتاد که به بدنه دانشگاه آزاد اسلامی اضافه شد امروز آمار ها گویای این است که عملکرد کل سما با آموزشکده ها خوب بوده است.
چیرانی با بیان اینکه نو آوری در سما بیشتر است گفت: سما با نو آوریهای که در زمینه های گوناگون داشت توانست جایگاه ویژه وخاص خود را پیدا کند.
وی افزود: فصل مشترک این نوآوریها این است که یاد بگیریم از تجربیات استفاده کنیم و از آینده به شکل ابهام نترسیم.
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه آینده فرصت های زیادی برای ما به وجود می آورد تاکید کرد: این فرصت ها با دانش و تجربه دیگران است که کامل می شود.
چیرانی گفت: دانش و تجربه دکتر صابری که ناشی از انتقال دانش و تجربه مدیران قبلی است و همانطور که مایل هستند این دانش و تجربه را به مدیر بعدی منتقل کند و این جایگاه واقعی در فرهنگ اسلامی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه مسیر تعالی ادامه دارد تصریح کرد: مسیر تعالی به افراد بستگی ندارد و این مسیر به تفکراتی بستگی دارد که افراد دارند.
رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان خاطر نشان کرد: بنده و همه مدیران می دانند که این فرایند برای همه است و انشالله بتوانیم در آینده جایگاه سما را مثل گذشته در حال رشد ببینیم.
چیرانی در پایان با بیان اینکه از وجود دکتر صابری در زمینه های که تخصص دارند استفاده می کنیم و رؤسای واحد های دیگر به تخصص ایشان نیاز دارند.
رحمت علی صابری حقایق معاون سما واحد رشت در این مراسم گفت: وظیفه خود می دانم که از صمیم قلب از همه ی همکاران سما استان گیلان که به واقع زحمات زیادی برای مجموعه سما در طول این چند سال کشیدند و باعث نتایج خوبی شد تشکر کنم.
صابری افزود: خوشبختانه آمار و ارقام رسمی سما نشان دهنده تلاش و نتایج همکاران سما است که بنده افتخار داشتم در خدمت این عزیزان باشم.
معاون سما واحد رشت با بیان اینکه هر کمکی از دستم بر بیاید در خدمت سما هستم گفت: همه ی کارهای را که انجام شد مسئولیتش را شخصا به عهده می گیرم و در مقابل همه خدمات و کاره های سما درآینده پاسخگو هستم چون باید همه پاسخگوی اعمالمان باشیم.
صابری گفت: من فرزند دانشگاه آزاد هستم و هفده سال در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کار کردم و دانشگاه را دوست دارم و برای تمام افرادی که برای این مجموعه زحمت کشیدند احترام قایل هستم.
صابری در پایان گزارشی از عملکرد خود در طول مسئولیش به عنوان معاون سما واحد رشت و دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان ارائه داد.
محمد نیک پسند در این مراسم گفت: با عث افتخار است که وارد مجموعه سما شدم و ادامه دهنده راه بزرگان هستم.
نیک پسند با بیان اینکه من از سما جز خوبی نشنیدم، نگفتم و نخواهم گفت افزود: و اقعا زحمات زیادی کشیده شد، وقتی به سیستم سما نگاه می کنیم تلاش های که شده واقعا قابل احترام است و امیدوارم که بتوانم این مسیر را ادامه بدهم.
وی با بیان اینکه اکثر کارها و روندها خیلی خوب و با سرعت در سما انجام شد گفت: تلاش خواهم کرد مدارس سما را به سمت بهتر شدن پیش ببرم .
نیک پسند تعامل با آموزش و پرورش را یک بخش بسیار مهم و موثری در سماعنوان کرد و ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید مد نظر قرار بگیرد و آن اهدافی را که آموزش و پرورش می خواهد با همدلی ادامه دهیم.
عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تصریح کرد: استفاده از افرادی که در سما هستند هدف بنده است و تلاش خواهم کرد از افردی که سالها در مجموعه سما زحمت کشیدند و تلاش کردند استفاده کنیم.
نیک پسند تصریح کرد: ما یک مرکز دانشگاهی هستیم بعد علمی ما خیلی وابسته به دانشگاه است ولی بعد گسترش و پیشرفت و راه نجات ما مدارس است.
در پایان این مراسم از دکتر رحمت علی صابری حقایق قدردانی و حکم دکتر محمد نیک پسند به عنوان معاون دانشگاه و رئیس مرکز اموزشی و فرهنگی سما واحد رشت به نامبرده اهدا شد.
محمد نیک پسند دانشیار و عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و احد رشت دارای دکتری تخصصی شیمی از دانشگاه گیلان است.
مدیر گروه شیمی، عضو شورای پژوهشی و استاد نمونه دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشگر برتر دانشگاه های استان گیلان و... از جمله سوابق علمی و اجرایی دکتر محمد نیک پسند است.

کد خبر: 913599

وب گردی

وب گردی