جدایی شفر از استقلال پایان فصل/پیشنهادات بررسی می شوند!

این روزها هواداران استقلال با وینفرد شفر روی ابرها هستند و انگار که «گمشده»ای را یافته باشند،‌ از حضور مربی آلمانی روی نیمکت تیم‌شان لذت می‌برنداما ماندن این مربی در استقلال فصل بعد اصلا مشخص نیست!

به گزارش ایسکانیوز،شفر که اخیرا انتقادات زیادی از ضعف امکانات در باشگاه استقلال مطرح کرده، پیش از سفر به امارات در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها گفت هنوز تکلیف آینده‌اش روشن نیست و ممکن است مدیر برنامه‌هایش پیشنهادی بهتر برای او بیاورد.

در مورد مفاد قرارداد اگر حق با باشگاه استقلال باشدکه اوضاع خوب است اما شفر با اطلاعی که از محبوبیتش در ایران پیدا کرده در صدد بالا بردن قیمت خودش است، اما اگر حق با شفر باشد، وضع کمی پیچیده خواهد شد. چطور می‌توان باور کرد باشگاه استقلال یک مربی خارجی را فقط به مدت شش ماه به ایران آورده باشد؟

امروز همه استقلالی‌ها خواهان ادامه حضور مربی آلمانی هستند. او اگر قرارداد داشته باشد که باید با همان رقم بماند و حرفی نیست؛ اما اگر قراردادش بنا به ادعای خودش رو به پایان باشد، یا دیگر نمی‌ماند و یا اگر بماند خواهان دستمزدی به مراتب بیشتر خواهد شد که هر دو مورد به زیان باشگاه است. کاش حق با استقلال باشد و آقایان در مورد عقد قرارداد شفر با دقت عمل کرده باشند.وگرنه شفر هم قیمت را بسیار بالا می برد و هم برای رفتن و قبول پیشنهادات دیگر مصمم تر می شود.

کد خبر: 913664

وب گردی

وب گردی