دانشگاه آزاد اسلامی دیگر متعلق به گروه یا اشخاص خاصی نیست

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی بر برنامه ریزی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان غربی برای جذب دانشجویان خارجی به منظور گسترش فرهنگ و صدور انقلاب تأکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا منادی که به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پانزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی حضور داشت، گفت: با توجه به شرایط خاص دانشگاه آزاد اسلامی قبول مدیریت این دانشگاه امر بسیار سختی است که با توجه به سبقه علمی و عملی دکتر پوریوسف حضور ایشان به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی نقطه عطف موفقیت های این دانشگاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه مردمی است و دیگر متعلق به گروه یا اشخاص خاصی نیست، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند که همه جای ایران را باید مدرسه درست کنیم و با کمک خدای متعال در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی دارای واحد دانشگاهی در سرتاسر ایران است.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: این دانشگاه دارای 6 میلیون دانش آموخته است و اگر ضریب خانواده در ایران 5 باشد، 30 میلیون نفر مستقیماً با این دانشگاه در ارتباط هستند.

دکتر منادی با اشاره به برند جهانی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، افزود: در حال حاضر این دانشگاه دارای یک میلیون و هفتصد و 30 هزار دانشجو با مساحتی بالغ بر 20 میلیون متر مربع است.

وی افزود: در حال حاضر دو هزار صندلی خالی در این دانشگاه وجود دارد که صد ها هزار جوان برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند که این نشان از پویایی دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

وی با اشاره به فرصت ها و جایگاه مناسب دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی، گفت: کردستان عراق یک فرصت مناسب برای این استان جهت جذب دانشجو است؛ ضروری است برای جذب دانشجو از خارج، برنامه ریزی های اساسی صورت پذیرد، چرا که این امر موجب گسترش فرهنگ و صدور انقلاب عزیزمان نیز می‌شود.

دکتر منادی قبل از حضور در پانزدهمین جلسه هیات امنای آذربایجان غربی، با حضور در مزار شهدا در مراسم بدرقه دانشجویان راهیان نور استان آذربایجان غربی شرکت کرد.

204

کد خبر: 913678

وب گردی

وب گردی