برگزاری جشن نیکوکاری در 4 هزار مدرسه تهران

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه جشن نیکوکاری امروز در 4 هزار و 82 مدرسه تهران برگزار می‌شود، گفت: در سال گذشته دانش‌آموزان کشور 23 میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند، کمک‌های نقدی و غیرنقدی داشتند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، در آستانه سال نو جشن نیکوکاری با هدف مشارکت دانش‌آموزان برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند کشور برگزار شد.

این مراسم امروز با حضور عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران و محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در دبیرستان نمونه دولتی دوره اول پسرانه شهید کدخدایی منطقه 11 برگزار شد.

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس اظهار داشت: این جشن در 4 هزار و 82 مدرسه شهر تهران و با حضور یک میلیون و 100 هزار دانش‌آموز امروز برگزار می‌شود و در هر منطقه یک مدرسه به صورت نمادین برگزارکننده این مراسم است.

وی یادآور شد: در سال گذشته در کل کشور، دانش‌آموزان 23 میلیارد تومان هدایای نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری کمک کردند که شامل 16 میلیارد تومان به صورت نقدی و 7 میلیارد تومان به صورت غیرنقدی بوده است.

کریمی تصریح کرد: 50 هزار پایگاه در مدارس کشور این جشن را برگزار کردند و 5 میلیون و 400 هزار دانش‌آموز در این امر خداپسندانه به صورت مستقیم مشارکت داشتند.
706

کد خبر: 913683

وب گردی

وب گردی