ارتفاعات محورهای هراز وکرج _چالوس برفی می شود

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره وضعیت جوی جاده های کشور با اشاره به اینکه در محورهای ارتفاعات هراز وکرج _چالوس بارش برف خواهیم داشت گفت: در حال حاضر برابر گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور در استانهای گیلان و شرق تهران بارش باران و در برخی از محورهای استان های مازندران،گلستان و خراسان رضوی مه گرفتگی همراه با کاهش دید مشاهده می شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به ترافیک سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین و تهران کرج اشاره کرد و محور هایی که دارای مسدودیت هستند را به این شرح اعلام کرد:

محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان،محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز،محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان،محور یاسوج-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد بعلت بارش برف مسدود است و محور جایگزین یاسوج-سمیرم-پادنا است،استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین )به علت ریزش کوه مسدود گردید و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.

وی همچنین با اشاره به محدودیت های برخی از محورها زیر از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور با شماره تلفن 88255555 تماس بگیرند.

محورهایی که دارای محدودیت هستند:

1-در استان های البرز و مازندران محور کرج-چالوس تا تاریخ 20اسفند از روز شنبه تا دوشنبه و سه شنبه هر هفته جهت انجام عملیات راهسازی در حوزه استان مازندران از ساعت 10 ونیم شب و در حوزه استان البرز از ساعت 11 الی 5 بامداد روز بعد مسدود می شود.

2-غرب استان تهران(محور قدیم تهران-قم حدفاصل 15تا48)تا تاریخ 20 اسفند در روزهای شنبه تا دوشنبه و چهارشنبه (از ساعت8 صبح تا 6 بعد از ظهر)و روزهای سه شنبه از ساعت 8 بامداد تا 2 بعد از ظهر باعبور ترافیک انجام خواهد شد.

3-آزادراه قزوین -کرج حد فاصل کیلومتر 0 الی 39 تا 20 اسفند روزهای شنبه از ساعت12 ظهر تا 5 بعد از ظهر روزهای یکشنبه , دوشنبه و سه شنبه از ساعت 7 صبح الی 5 بعد از ظهر و روزهای چهارشنبه از ساعت 7 صبح الی 12 بعد از ظهر هرهفته به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرای عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک انجام خواهد شد.

4-محور تهران -قم (حد فاصل تهران تا حسن آباد) کیلومتر 35 تا 37 تا 20 اسفند از ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر ایام هفته به جز روزهای پنجشنبه و جمعه ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد چند روزه به علت عملیات نصب و راه اندازی سامانه ی توزیندر حال حرکت اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور صورت می پذیرد.

5-آزادراه تهران کرج(از مورخ20 اسفند الی 21 اسفند از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر ) و آزادراه تهران ساوه(22 اسفند از ساعت9 صبح تا 1 بعد از ظهر ) عملیات شستشوی تابو های vms.

5-استان مازندران محور هراز حدفاصل نارنجستان تا پیچ کلرد تا 16 اسفند به صورت شبانه روزی به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه عملیات بهسازی محور همزمان با عبور ترافیک.

6-استان البرز ازادراه تهران کرج حد فاصل پمپ بنزین آفتاب تا پل کلاک( تا 20 اسفند از ساعت 7 و نیم صبح تا 1 بعد از ظهر ) عملیات نصب نیوجرسی در رفیوژ میانی راه از روز شنبه تا چهارشنبه به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد تعطیلات چند روزه.

7- استان قزوین آزادراه قزوین-رشت محدوده کیلومتر 65 لاین جنوبیتا 20 اسفند از یکشنبه تا سه شنبه از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر و روزهای چهارشنبه از ساعت8 صبح تا 12 ظهر هر هفته به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرای عملیات راهسازی (نصب تابلو در حاشیه راه)همزمان با عبور ترافیک با رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد.

8- استان قزوین آزادراه قزوین-رشت محدوده کیلومتر 65 لاین شمالی 15 تا 20 اسفند روز شنبه از ساعت 12 ظهر تا 6 بعد از ظهر و روزهای یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه از ساعت7 صبح تا 2 بعد از ظهر و روزهای چهارشنبه از ساعت7 صبح تا 12 ظهر هر هفته به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرای عملیات راهسازی (کامپوزیت تابلو پیام متغیر)همزمان با عبور ترافیک با رعایت جوانب احتیاط انجام خواهد شد.

705

کد خبر: 913689

وب گردی

وب گردی