رشته‌های «نانو تکنولوژی پزشکی» و «بیو تکنولوژی پزشکی» در واحد علوم و تحقیقات راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های پزشکی واحد علوم و تحقیقات از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی رشته‌های بین‌رشته‌ای «نانو تکنولوژی پزشکی»، «بیوتکنولوژی پزشکی» و «سلامت سالمندی» در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

دکتر علی کمیلی رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های پزشکی واحد علوم و تحقیقات در گفتگو با روابط عمومی این واحد دانشگاهی، با اعلام این خبر گفت: ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای نانو تکنولوژی پزشکی، بیوتکنولوژی پزشکی و سلامت سالمندی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده علوم و فناوری‌های پزشکی واحد علوم و تحقیقات در دست اقدام است که با اخذ مجوزهای لازم، در اولین فرصت نسبت به پذیرش دانشجو در این رشته‌ها اقدام می‌شود.

دکتر کمیلی همچنین از راه‌اندازی دکتری تخصصی رشته آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در واحد علوم و تحقیقات خبر داد و گفت: دانشکده علوم و فناوری‌های پزشکی واحد علوم و تحقیقات بر اساس رأی صادره در دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، مجوز راه‌اندازی و پذیرش دانشجو در دکتری تخصصی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت را اخذ کرد.

وی در خصوص انتقال دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد به سایت واحد علوم و تحقیقات، ادامه داد: سیاست کلی دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر هم‌افزایی است تا از تمام ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به اهداف و چشم‌انداز دانشگاه بهره گرفته شود.

رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های پزشکی واحد علوم و تحقیقات خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی آزاد و واحد علوم و تحقیقات نقاط مشترک بسیاری برای گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی دارند. همچنین با بهره‌گیری از این نقاط مشترک می‌توان نسبت به راه‌اندازی بسیاری از رشته‌های بین‌رشته‌ای با محوریت علوم پزشکی اقدام کرد.

کد خبر: 913703

وب گردی

وب گردی