پربار نمودن منابع درسی پرستاران توسط هیات علمی دانشگاه آزادواحد مهاباد

منابع پرستاری داخلی جراحی برونر و سودارث از سوی شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت منبع اصلی درس پرستاری سالمندان، جمعا به ارزش ۱۲ واحد درسی جهت دانشجویان پرستاری تعیین شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد مهاباد، ویراست ۱۴ این رفرنس در سال ۲۰۱۸ و در ۱۷ فصل تالیف شده است و هر فصل تحت عنوان سرفصل آن بعنوان یک کتاب جداگانه ترجمه و چاپ شده است.

جلد ۲ این کتاب با عنوان مفاهیم بیوفیزیکی و روانی اجتماعی توسط دکتر حسین اسمعیلی عضو هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و همکاری سرکار خانم دکتر ژیلا عابد سعیدی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ترجمه و توسط نشر جامعه نگر به تیراژ ۳۰۰۰ جلد و بصورت تمام رنگی چاپ و در اختیار دانشجویان پرستاری سراسر کشور قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که مترجمین مذکور همین جلد را در ویراست ۱۳ سال ۲۰۱۴ و با مجوز رسمی از شرکت لیپنکات ( ناشر تکست بوک انگلیسی کتاب مذکور ) ترجمه کرده و از طریق نشر جامعه نگر در اختیار دانشجویان پرستاری، اساتید و پرستاران سراسر کشور قرار دادند.

لازم به ذکر است که این رفرنس، منبع اصلی درس پرستاری داخلی جراحی برای آزمون کارشناسی ارشد در زیر مجموعه پرستاری محسوب می گردد.

کد خبر: 913769

وب گردی

وب گردی