پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر در خصوص اعزام دانشجویان به راهیان نور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر در خصوص اعزام دانشجویان به راهیان نور پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این پیام آمده است:

هرساله شاهد حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور هستیم، خوشبختانه این روند با رشد چشمگیری تاکنون همراه بوده و مورد استقبال خوب دانشگاهیان قرار گرفته است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان را از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانست و افزود: بی شک وظیفه داریم از خود گذشتگی ها ،ایثار و هر آنچه شهدای عزیز از خود به یادگار گذاشته اند را به نسل جدید انتقال دهیم.

وی در ادامه افزود : اردوی راهیان نور به عنوان یکی از موثرترین برنامه های فرهنگی در جهت آشنایی دانشجویان و مردم با فرهنگ مقاومت،ایثار و پایمردی همه عزیزانی که در طول هشت سال دفاع مقدس از مرز و بوم این کشور حفاظت کردتد اثر بخش خواهد بود. اثرگذاری این برنامه عظیم فرهنگی در دانشجویان بالاست، و نیازهای فرهنگی دانشگاهها با بهره گیری از توانمندیهای دانشجویان مرتفع خواهد شد.

ایشان در پایان اردوهای راهیان نور را بازخوانی و تقویت فرهنگ حماسه و ایثار خواندندو خاطر نشان کردند: با برگزاری اردوهای راهیان نور در برابر هجمه های دشمنان با ایجاد تزلزل در باورها و اعتقادات جوانان که هدف اصلی استکبار است مصون نگه داشته می شود.

و من الله التوفیق.

کد خبر: 913775

وب گردی

وب گردی