درخشش ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96/ از قهرمانی شمشیربازی تا قهرمانی بدمینتون و نجات غریق

دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96 عملکرد قابل قبولی در رشته های ورزشی لیگ برتری داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96 عملکرد خوبی داشتند و نتایج قابل قبولی بدست آوردند. تیم هایی نظیر دوومیدانی، نجات غریق،بدمینتون،کاراته به مقام قهرمانی رسیدند.

قهرمانی دوومیدانی بانوان

دوومیدانی بانوان به مربیگری سپیده توکلی در سال 96 برای چندمین سال پی در پی به قهرمانی دست یافت. تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی که متشکل از چند ملی پوش بوده ترکیب خود را حفظ کرده و جزو سخت ترین تیم های لیگ برتر محسوب می شود.

الناز کمپانی،مریم طوسی،سپیده توکلی نفراتی هستند که در تیم حضور دارند.

قهرمانی بانوان بدمینتون

تیم بدمینتون بانوان همانند سال های اخیر موفق شد به عنوان قهرمانی برسد و حریفان خود را با قدرت از پیش رو بردارد.تیم دانشگاه آزاد با 56 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و نماینده گلستان را شکست داد.

هدیه شمس،ثریا آقایی،رومینا تاجیک نگین امیری پور و سارا دلاوری عضو این تیم هستند.

قهرمانی کاراته

کاراته آقایان دانشکاه آزاد که ورزشکاران ملی پوش خوبی دارد برای چندمین بار به عنوان قهرمانی رسید. این تیم با مربیگری احمد صافی در فینال مسابقات شرکت کرد و توانست با شکست حریفش به قهرمانی برسد. مصاف شاگردان صافی با بیمه تعاون از حساس ترین رقابت های هفته پایانی بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
تیم بیمه تعاون در سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم مناطق نفت خیز جنوب عنوان سومی را کسب کرد.

قهرمانی در نجات غریق

تیم نجات غریق دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد به عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات دست یابد. دانشگاه برای دوسال پی در پی توانست با حضور در این مسابقات با کسب نتایج مطلوب و رکورد گیری جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

بسکتبال

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96 عنوان 5 را در جدول به خود اختصاص داد و نتایج مطلوبی کسب نکرد. البته این تیم مشکلات زیادی داشت و نتوانست همانند سال های اخیر بهترین نتیجه را کسب کند.

این تیم همچنین از بازیکنان خارجی برخوردار نبود و همین مساله باعث شد تا بسکتبالیست های دانشگاه آزاد از کسب جام دور شوند.

قهرمانی 4 ساله واترپلو

تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی امسال هم قهرمان شد و برای چهارمین سال پیاپی موفق شد عنوان قهرمانی را بدست آورد. شاگردان شهیدی پور با این قهرمانی رکوردشکنی کردند.

مدال برنز برای فوتسال بانوان

تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی هرسال جزو مدعیان قهرمانی است و حریف سرسختی برای تیم های متمول لیگ به حساب می آید.شاگردان مظفر با اختلاف کمی که با صدرجدول داشتند قهرمانی را از دست دادند و به رتبه سوم جدول لیگ برتر رسیدند.فاطمه اعتدادی ملی پوش دانشگاه آزاد اسلامی با 31 گل در صدرجدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.

قهرمانی شمشیربازان

تیم شمشیربازی آقایان در سال 96 با شکست حریفان قدرتمند خود توانست به قهرمانی برسد.جدی ترین حریف شمشیربازان دانشگاه

ازاد بیمه معلم بود که از بازیکنان سابق خود دانشگاه آزاد برخوردار بود.

کد خبر: 913776

وب گردی

وب گردی