آقای جهانگیری! توقع مردم است که عملکرد گذشته را رها کنید

دبیرکل حزب کارگزاران به اظهارات روز گذشته معاون اول رئیس جمهور در جمع استانداران واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور روز گذشته(سه شنبه) در همایش استانداران، مدیران کل سیاسی و فرمانداران کل کشور با اشاره به اظهارات روزهای اخیر رئیس جمهور سابق کشورمان اظهار داشت: «از مقطعی به من توصیه به سکوت کردند و من هم گفتم چشم، ولی الان سر تا ذیل حکومت را به بحث گرفته و می‌گویند انتخابات زودهنگام و بدون مهندسی برگزار شود. وقتی نگذاشتید اقدامات او گفته شود الان باید به این حرف‌ها جواب بدهید البته اگر لازم باشد من موتور را مجدد روشن می‌کنم.»

بر همین اساس، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، امروز در یادداشت کوتاهی در روزنامه «سازندگی»، به اظهارات روز گذشته جهانگیری واکنش نشان داد.

کرباسچی در ابتدای این یادداشت آورده است: آقای اسحاق جهانگیری هم در این دوره و هم در دوره قبل در رأس کار دولت قرار داشت. بنابراین به عنوان یک مسئول در چند سال اخیر نقدها و برنامه‌های مختلف را رصد کرده است.

وی تاکید کرده است: طبق قاعده توقع مسئولان و مردم از ایشان این است که گذشته را رها کند زیرا مهم این است که الان باید چه اقدامی انجام داد. اینکه معاون اول رئیس‌جمهوری گفته است از من خواسته‌اند کمتر از گذشته صحبت کنم، تصمیمی عقلایی است.

دبیرکل کارگزاران عنوان کرد: اگر تمام دوران مسئولیتش را به نقد گذشته بپردازد جای این سوال باقی می‌ماند که خب گذشته هرچه بود، درست اما مهم این است که در حال حاضر و زمان اکنون چه کاری می‌خواهد انجام دهد.

کرباسچی در بخش دیگری از نوشته خود تصریح کرده است: شاید در این جهت مشاوران ایشان و یا بعضی از دوستان گفته‌اند که در بخشی از سخنان شان باید به این موضوع پرداخته شود که برنامه دولت چیست و این دولت باید چه کار کند. برای مسئولی که باید بپذیرد که اکنون مسئولیت دارد، نقد گذشته تنها کافی نیست.

وی در بخش پایانی یادداشت خود تاکید کرده است: ممکن است آقای جهانگیری احساس می‌کند که نسبت به حرف‌هایی که از ناحیه تیم آقای احمدی‌نژاد زده شده، اگر سکوت کند کارنامه گذشته به فراموشی سپرده می‌شود در حالی که بسیاری از عملکردهای گذشته است که به تدریج در زمان کنونی آثارش ظاهر می‌شود؛ از جمله همین بحث موسسات غیرمجاز مالی.

منبع: مهر

303

کد خبر: 913824

وب گردی

وب گردی