کامران تفتی:«وقتشه» در ایام نوروز با رنگ و لعابی شادتر پخش می شود

بازیگر سریال «میکائیل» گفت: در سال جدید آهنگ های آلبوم دومم که نامش را فعلا نمی گویم، منتشر می شود و همچنین برنامه «وقتشه» نیز در ایام نوروز پخش می شود.

کامران تفتی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت های اخیر خود، اظهار کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «از یاد رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و مجری برنامه «وقتشه» از شبکه نسیم هستم.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «آلما» به کارگردانی عباس مرادیان که در آن ایفای نقش کردم نیز بزودی اکران می شود.

بازیگر سریال «میکائیل»با اشاره به اینکه برنامه «وقتشه» در ایام نوروز هم پخش می شود، گفت: این برنامه در ایام نوروز با همان فرمت و سیاست گذاری همیشگی اما با رنگ و لعاب و همچنین جنس موسیقی متفاوت تر از گذشته پخش می شود.

تفتی از انتشار آهنگ جدید خود خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر مشغول تولید آلبوم دوم خودم هستم که ترانه سرا های این آلبوم میثم یوسفی و حسین قیاسی هستند.

**امیدوارم سال جدید کمتر تسلیت بگوییم!

وی درباره کتاب، فیلم و موسیقی پیشنهادی برای پرکردن اوقات فراغت در ایام نوروز، گفت: فیلم هالیوودی «به شکل آب» یک اثر فوق العاده ای است که من به مخاطبان پیشنهاد می کنم و همچنین از آنجایی که خودم رمان خوان هستم، آثار ماریو بارگاس یوسا و تونی پولستر و در حوزه موسیقی هم آهنگ های گروه تلفیقی «داماهی» را بی نظیر می دانم.

بازیگر سریال «میکائیل» درباره آغاز سال جدید، خاطر نشان کرد: تحویل سال یک نقطه عطف در مسیر زندگی است و امیدوارم که تمام بدی های سال 96 سپری شود و به نود و هفتی برویم که تسلیت در آن بسیار کمتر از امسال باشد و شاهد شرایط اقتصادی بهتری باشیم که مردم بتوانند حداقل از پس مخارج روزانه خود برآیند و هرآنچه خوبی است برای مردم پیش آید.

به گزارش ایسکانیوز، کامران تفتی بازیگر تئاتر و تلویزیون ، همچنین خواننده و فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون متولد 19 فروردین 1358 است.

«ولایت عشق»، «بی صدا فریاد کن»، «زمانی برای پشیمانی»، «خسته دلان»، «زیر هشت»، «تاوان»، «پنجره»، «راز پنهان»، «دیوار»، «میکائیل»، «سر دلبران»، «روزهای بی قراری»، «شب شیشه‌ای»، «ستاره حیات»، «بزم آخر» ،«خط» از مجموعه سریال هایی است که تفتی در آنها ایفای نقش کرده است.

503

کد خبر: 913859

وب گردی

وب گردی