دشمن به دنبال توسعه ناهنجاری ها برای ضربه زدن به نظام است

امام جمعه مشهد گفت: دشمن تلاش می کند با توسعه ناهنجاری ها در جامعه به کشور ضربه بزند.

به گزارش ایسکانیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح چهارشنبه در همایش طلایه داران معروف در مشهد اظهار کرد: تذکر لسانی یکی از هزار روش امر به معروف و نهی از منکر بوده و باید ظرفیت افرادی که در این زمینه استعداد دارند شناسایی شده و از آنها استفاده شود.

وی افزود: استکبار جهانی برای براندازی ایران متحد شده اند و شما باید هر ناهنجاری را خطری برای اساس دین بدانید. طی سال های گذشته دشمن که نتوانسته با موضوعات نظامی برای ما ایجاد مشکل کند تلاش می کند با جنگ نرم و توسعه ناهنجاری ها به اهداف خود دست یابد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: در موقعیتی که دشمنان ما قصد براندازی اسلام را دارند، حفاظت از دین خدا و اسلام و براندازی کفر می تواند از مسیر امر به معروف و نهی از منکر دنبال شود.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید موضوعاتی از جمله ارائه تصویری صحیح از این امر مهم نشان داده شود و اجرای صحیح آن مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر فقط در حوزه اخلاقیات نبوده و امام حسین(ع)قیام خود را برای امر به معروف و نهی از منکر معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: نباید امر به معروف و نهی از منکر را تنها در چند ناهنجاری خلاصه و در راستای آن اقدامات را انجام داد بلکه باید سایر حوزه ها نیز مورد توجه و پیگیری قرار گیرند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: برای اجرای امربه معروف ونهی از منکر باید روش آن مورد توجه قرار گیرد و در این راستا انجام کار سازماندهی شده و تشکیلاتی از اهمیت خاصی برخوردار است.

901/900

کد خبر: 913889

وب گردی

وب گردی