ارسال  بیش از یک هزار و 700 عکس به  جشنواره ایران ساخت

پرویز کرمی با بیان اینکه این جشنواره از 4 ماه پیش آغاز به کار کرده است.گفت: از برگزیدگان بخش عکس دومین جشنواره ملّی، فرهنگی هنری «ایران‌ ساخت» به دبیری سیف الله صمدیان تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت»، پرویز کرمی دبیرکل دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» این رویداد ملی با اهداف جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط دانست و افزود: این جشنواره با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی اقتصاد دانش بنیان، حمایت از خدمات ،تولیدات دانشبنیان ساخت ایران، ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها ، محصولات ایرانی با کیفیت و همچنین کمک به برجسته سازی کالاهای مرغوب ایرانی در سال جاری در بخش های متفاوت و با شعار «ایرانی، ایرانی بخر» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره به شکل تخصصی و رقابتی، بدون محدودیت سنی برگزار می شود در بخش عکس که همزمان با پانزدهمین جشن تصویر سال برگزار شد نزدیک به 1700 اثر در دو بخش ایرانساخت و ایران ما به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس ازتفکیک آثار نزدیک به 250 اثر به بخش رقابتی جشنواره ایران ساخت راه یافت.

کرمی اظهار کرد: از بین این آثار پس از انتخاب داوران 60 عکساز عکس های برگزیده به صورت مالتی مدیا در نمایشگاه عکس به نمایش گذاشته شد که به نفرات برگزیده در مراسم اختتامیهجشن تصویر سال به هریک از هفت اثر برگزیده جایزه نقدی اهدامی‌شود.

دبیرکل دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ایران ساخت» ادامه داد: «ایران ساخت» با تکیه بر فرآورده‌های فرهنگی و هنری هنرمندان ایرانی، در نظر دارد تا نهضت توجه و حمایت از اقتصاد دانش بنیان و حمایت از کالای ایرانی را به عنوان یکی از راهبردی ترین زیرساخت های پیشرفت و تعالی کشور و اقتصاد مقاومتی بنیان کند.

بنابر گزارش ایران ساخت ، این جشنواره به شکل تخصصی و رقابتی، بدون محدودیت سنی برگزار می شود.
502

کد خبر: 913954

وب گردی

وب گردی