وساطت بی نتیجه  استقلالی ها برای قائدی/بازیکنی که کلا از فوتبال دور شده است!

داستان قائدی همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد وی به این زودی ها به فوتبال و استقلال باز نمی گردد.

به گزارش ایسکانیوز،فضای دادگاه به قدری برای قائدی سنگین بوده که وی کاملا تغییر رویه داده. وی از زمان رفتن به دادگاه، دیگر در فضای مجازی عکسی از خود منتشر نکرده است.

نزدیکان قائدی هم به این بازیکن گفته‌اند رفتاری که او و خانواده‌‌اش بعد از تصادف و مرگ شاکر داشتند، علت اصلی تحریک خانواده او برای شکایت بوده است.

شنیده می‌شود بعضی از استقلالی‌ها در تلاش هستند پادرمیانی کنند و مشکل به نوعی حل شود. پس از دادگاه اول، قائدی متوجه شد موضوع بسیار جدی است و به سادگی نمی‌تواند خود را در این ماجرا تبرئه کند.

مسوولان استقلالی تلاش کرده‌اند تا با پادرمیانی مشکل را حل کنند اما خانواده شاکر پای خود را در یک کفش کرده‌اند که راننده‌ ام‌وی‌ام باید محکوم شود.

در جلسه اول دادگاه تلاش قائدی برای آنکه ثابت کند پشت فرمان نبوده، نتیجه نداد و قاضی اعلام کرد طبق شواهد او راننده ماشین بوده است. به همین خاطر قائدی کار سختی در پیش دارد. به همین دلیل آبی‌ها هم که قصد پادرمیانی دارند تا به شکلی از خانواده شاکر بخواهند بی‌خیال ماجرا شوند تا بحال به نتیجه نرسیدند زیرا خانواده شاکر حاضر نیستند با کسی در این‌باره حرف بزنند. آنها شرایط سختی دارند و خواستار پیگیری تا پایان این قضیه هستند!!

کد خبر: 913983

وب گردی

وب گردی