نظر غیررسمی درباره اصلاحات بودجه سال 1397 به مجلس ارسال شد

سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی خود نوشت: نظر غیررسمی شورا درباره اصلاحات بودجه سال 1397 به مجلس ارسال شد.

به گزارش ایسکانیوز، عباسعلی کدخدایی روز گذشته در کانال تلگرامی خود از دریافت غیررسمی اصلاحات مجلس در بودجه سال 1397 خبر داد و نوشت که «این اصلاحات در جلسه عصر چهارشنبه این شورا مورد بررسی قرار می گیرد.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین در یادداشت دیگری که شب گذشته منتشر کرد، به بررسی این اصلاحات توسط اعضای شورای نگهبان اشاره کرده و افزود:« نظرات شورای نگهبان نسبت به لایحه بودجه 97 مصوبه اصلاح شده بودجه که به طور غیررسمی در اختیار شورای نگهبان قرار گرفته بود، در جلسه امروز (عصر چهارشنبه) مورد بررسی قرار گرفت و نظر غیر رسمی شورا به مجلس محترم ارسال گردید.»

بنا به این گزارش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دو نوبت صبح و عصر سه شنبه مجلس شورای اسلامی ایرادهای شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 97 کل کشور را بررسی و اصلاح کردند و مصوبه بودجه 97 در مجلس نهایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی لایحه بودجه سال 97 کل کشور را 19 آذر 96 به مجلس ارائه کرد، بررسی لایحه بودجه سال آینده از هشتم بهمن در مجلس آغاز شد و نمایندگان در 13 روز و 20 جلسه کاری بررسی بودجه 97 را به اتمام رساندند.

شورای نگهبان 26 ایراد به لایحه بودجه سال 97 کل کشور گرفته بود که این ایرادات در روزهای شنبه و یکشنبه این هفته در کمیسیون تلفیق مجلس بررسی و اصلاح شد.

301

کد خبر: 914024

وب گردی

وب گردی