زمانی: فدراسیون کاری کرد که خلاف میل‌مان با عرب‌ها بازی کنیم/ داور بازی با العین می‌خواست ما را ۸ بر یک بازنده کند/ منصوریان برمی‌گردد

عضو هیأت مدیره استقلال از داور بازی استقلال و العین انتقاد کرد و بازی مقابل تیم‌های عربی را خلاف میل این مجموعه دانست.

به گزارش ایسکانیوز، حسن زمانی در گفت‌وگو با رادیو تهران درباره اینکه گفته می‌شود همراه مدیران ایران در ایتالیا حضور داشته است، گفت: خیر، من همراه استقلال در امارات بودم و ایتالیا نبودم.

وی در مورد داوری بحث برانگیز دیدار استقلال مقابل العین امارت در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر غیرت شیربچه های ایرانی استقلال نبود، حتی نتیجه سال قبل هم برای داور کافی نبود و استقلال را 8 بر یک بازنده می‌کرد! واقعا برای فوتبال آسیا جای تأسف دارد که چنین داورانی که آلوده به مسائل غیرفوتبالی هستند، فضاوت می‌کنند. ما اجازه نمی‌دهیم هر کسی از جایش بلند شد،‌ هر طور دلش خواست رفتار کند.

عضو هیأت مدیره استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا اراده‌ای برای پیگیری شکایت از داور مالزیایی وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: اگر بخواهیم، می‌توانیم این کار را بکنیم. ما یک طرف قضیه هستیم، فدراسیون طرف دیگر. نباید اجازه دهیم کشورهایی چون امارات و مالزی برای کشور بزرگ ایران تعیین تکلیف کنند.

زمانی در خصوص اینکه ظاهرا فدراسیون فوتبال نقشی برای اعمال نفوذ در AFC نداشته است، گفت: ما حتی حاضر بودیم بازی نکنیم، اما زیر بار زور حرکت زشت عرب‌ها نرویم، اما فدراسیون با توجه به صحبت‌هایی که داشتند و تعهداتی که داده بودند برخلاف میل باطنی ما کاری کردند که راضی به انجام آن نبودیم.

وی در مورد اینکه تقابل او علیرضا منصوریان ادامه دارد و در اظهارنظری گفته که در امارات از او تشکر کرده‌اند که منصوریان از استقلال رفته است، گفت: این مسائل حاشیه است، منصوریان را دوست داریم و او سرمایه استقلال است. او خیلی زود به استقلال آمد، اما چند سال دیگر با تجربه و توان بالا به استقلال برمی‌گردد.

عضو هیأت مدیره استقلال در رابطه با واکنش وینفرد شفر به داور بازی با العین تصریح کرد: حرف‌ شفر با داور بالاتر از خیلی از مسائل بود و گفت که ما دیدیم چه بر سر ما آوردید، اما گله‌‌ای نداریم، چون مأموریتت را انجام دادی.

زمانی ادامه داد: ما در امارات به اعضای تیم پادادش دادیم و به تک تک بازیکنان هم خسته نباشید می‌گوییم. الان استقلال یک تیم همدل و همراه شده و افتخاری برای هواداران ایران شده است.

وی در خصوص دستگیری سه لیدر استقلال در امارات عنوان کرد: پلیس امارات گفته بود حق ندارید تشویق کنید، بوق بزنید، پس اینها به چه دلیل آمده‌اند؟ یک برچسب روی دهان‌شان می‌زدند و تمام. موضوع لیدرها حل شد، اما خیلی بد است چنین برنامه‌هایی بوجود بیاید. درست کسی که برای حمایت از تیمش می‌آید، کوچک‌ترین کاری نکند.

عضو هیأت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: از وزارت امور خارجه گلایه دارم. به عنوان یک تیم ایرانی انتظار داشتیم سفارت ایران از بدو ورود تا لحظه خروج تدارک‌های لازم را ببیند، مانند همه سفارت‌ها، اما در امارات سفارت ایران کوچک‌ترین کاری نکرد.

601

کد خبر: 914044

وب گردی

وب گردی