برقراری بیش از 4 هزار تماس با اورژانس اجتماعی درخصوص کودک آزاری تا پایان آذر ماه سال 96

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از برقراری بیش از 4 هزار تماس با اورژانس اجتماعی استان تهران در خصوص کودک آزاری تا پایان آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، احمد خاکی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران، اظهار کرد: تا پایان آذر ماه سال 96، تعداد 290 هزار و 366 تماس مردمی با اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران حاصل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: بیش از 4 هزار مورد از تماس‌های فوق با موضوع کودک آزاری مرتبط بوده است و سایر موارد نیز تماس‌های غیر مرتبط با کودک آزاری را شامل می‌شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: بیشترین تماس‌های غیر مرتبط برقرار شده با اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران در خصوص موضوعاتی چون افراد نیازمند، راهنمایی درون سازمانی و برون سازمانی بوده است.

خاکی یادآور شد: بیشترین تماس‌های برقرار شده با اورژانس اجتماعی به ترتیب شامل موارد اختلافات خانوادگی، کودک آزاری، زنان و دختران در معرض آسیب و آسیب دیده و در نهایت در خصوص موضوع فرار از خانه بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد:«معلول آزاری» آمار کمترین تماس‌های برقرار شده با اورژانس اجتماعی را به خود اختصاص داده است و در مسئله عملکرد مداخله اورژانس اجتماعی در بحران، تعداد یک هزار و شش پرونده تشکیل شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران اضافه کرد: بالاترین موضوع مراجعه به اورژانس اجتماعی بهزیستی استان تهران تا پایان آذر ماه سال 96 ، بد سرپرستی و بی سرپرستی بوده است.

باشگاه خبرنگاران ۷۰۵

کد خبر: 914155

وب گردی

وب گردی