جهانگیری حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) را زیارت کرد

معاون اول رییس جمهور مضجع شریف و نورانی سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و حرم مطهر اباالفضل العباس(ع) را زیارت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، اسحاق جهانگیری شامگاه پنجشنبه پس از ترک بغداد و ورود به نجف، بلافاصله به کربلای معلا عزیمت کرد و به زیارت حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) رفت.
معاون اول رییس جمهور قرار است امروز (جمعه) با حضور در نجف اشرف، بارگاه نورانی و مطهر امیرالمومنین حضرت علی(ع) را زیارت کند.
اسحاق جهانگیری در دومین روز از سفر خود به عراق، پس از دیدار با رییس مجلس این کشور در بغداد، وارد نجف شد و از سوی استاندار آن شهر مورد استقبال قرار گرفت.
معاون اول رییس جمهور قرار است پس از زیارت حرم مطهر امام علی(ع) نجف را به مقصد شهر کربلا و زیارت حرمین شریفین، امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) ترک کند.
وی شامگاه پنجشنبه و پیش از عزیمت به نجف، با حضور در کاظمین، به زیارت حرم امام جواد (ع) و امام موسی کاظم (ع) رفت و سپس با تولیت حرمین کاظمین دیدار و گفت و گو کرد.
اسحاق جهانگیری در راس یک هیات بلندپایه به منظور گسترش مناسبات و تبادل نظر پیرامون مسائل منطقه و دو جانبه ظهر روز چهارشنبه وارد بغداد شد و طی دو روز اقامت در پایتخت عراق با حیدرالعبادی نخست وزیر، فواد معصوم رئیس جمهوری و سلیم الجبوری رئیس پارلمان ملی این کشور دیدار و گفت و گو کرد.
هیات های دو کشور در طول این سفر درخصوص راهکارهای تقویت همکاری در زمینه های مختلف اقتصادی، تجاری و بانکی بحث و گفت و گو کردند.
'نیره پیروزبخت' معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان ملی استاندارد، 'محمد شریعتمداری' وزیر صنعت، معدن و تجارت، 'محمود حجتی' وزیر جهاد کشاورزی، 'ولی الله سیف' رئیس کل بانک مرکزی، و 'فرود عسگری' معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ، اسحاق جهانگیری را در این دیدارها و مذاکرات همراهی می می کردند.

منبع: ایرنا

303

کد خبر: 914186

وب گردی

وب گردی