هیچ کشور در حال رشدی در دنیا با ایران اسلامی قابل‌مقایسه نیست

امام‌جمعه زاهدان بابیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا فهمیده است سپاه در کنار دیگر سازمان‌ها نقش مهمی در پیشرفت ایران دارد، گقت: دشمنان ایران می‌دانند که رشد و پیشرفت ایران متکی بر نیروها و توانایی‌های داخلی کشور است و هیچ کشور در حال رشدی در دنیا با ایران اسلامی قابل‌مقایسه نیست.

به گزارش ایسکانیوز آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: چند روزی است که رئیس‌جمهور آمریکا از دولت‌های اروپایی اضافه شدن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تحریم را درخواست کرده است.

امام‌جمعه زاهدان بابیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا فهمیده است سپاه در کنار دیگر سازمان‌ها نقش مهمی در پیشرفت ایران دارد، افزود: دشمنان ایران می‌دانند که رشد و پیشرفت ایران متکی بر نیروها و توانایی‌های داخلی کشور است و هیچ کشور در حال رشدی در دنیا با ایران اسلامی قابل‌مقایسه نیست.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در اوج تحریم‌ها باوجود جوانان غیور با تفکر جهادی نه‌تنها عقب‌افتادگی‌های دوران قبل از انقلاب، بلکه خسارت‌های هشت سال جنگ تحمیلی در این سرزمین را نیز جبران کرد.

آیت‌الله سلیمانی تصریح کرد: پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی و صنعتی به‌وسیله تلاش غیرتمندانه نیروهای داخلی بدون کمک گرفتن از دیگر کشورهاست.

امام‌جمعه زاهدان بیان کرد: 40 سال است که قدرت‌های استکباری علیه ایران تحریم‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند اما درواقع نتوانستند هیچ غلطی در مسیر جلوگیری از پیشرفت کشور انجام دهند.

وی افزود: از تلاش نیروهای سپاه در عرصه سازندگی، اقتصاد مقاومتی و دیگر فعالیت در مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی قدردانی می‌کنیم.

سلیمانی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن به هم‌زمانی این روز در ایران با روز جهانی زن اشاره کرد و گفت: بعد از انقلاب صنعتی در غرب از زنان به‌عنوان نیروی کار ارزان‌قیمت در کارخانه‌ها، صنایع و مشاغل سخت استفاده می‌شد و که براساس این شرایط گروهی از زنان کارگر در آمریکا برای احقاق حقوق واقعی خود اعتراض کردند که این واقعه در 8 مارس به‌عنوان روز زن نامگذاری شد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخلاف دنیای غرب، در ایران اسلامی سالروز ولادت بزرگ بانویی چون حضرت زهرا (س) با ویژگی‌های بسیار شایسته که اسوه و الگوی تمام زنان و مردان است، به‌عنوان روز زن و مادر نامگذاری شد.

امام‌جمعه زاهدان افزود: حضرت زهرا (س) تجلی عینی و عملی قرآن است و به همه انسان‌ها توصیه می‌شود تا ایشان را به‌عنوان الگوی خود قرار دهند تا به سعادت و خوشبختی دنیوی و اخروی برسند.

کد خبر: 914271

وب گردی

وب گردی