بازیکن خارجی تیم بسکتبال نفت آبادان: مشکلی با حجاب ندارم/ دوست دارم دوباره برای آبادان بازی کنم

بازیکن صربستانی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در حاشیه سوپرلیگ گفت: با وجود این که با حجاب در تیم بسکتبال بانوان کار می‌کنم، اما مشکلی با این موضوع ندارم.

به گزارش ایسکانیوز ، «ولادینکا اِراک» بازیکن تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان درباره حضورش در ایران، گفت: مدت ۲ هفته است که با تیم بسکتبال بانوان تیم پالایش نفت آبادان همکاری می‌کنم. البته سال گذشته نیز با این تیم بودم و توانستیم به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کنیم. اما امسال خوشحالم که قهرمان فصل شدیم.

وی افزود: بسکتبال ایران با کشورهای اروپایی بسیار متفاوت است. البته من مردم ایران و به ویژه آبادانی‌ها را دوست دارم. آنها بسیار خونگرم و مثل یک خانواده بزرگ هستند.

بازیکن صربستانی تیم پالایش نفت آبادان با اشاره به دومین فصل حضورش در ایران خاطرنشان کرد: امسال برای دومین بار است که با تیم پالایش نفت آبادان همکاری می‌کنم. بعد از پایان لیگ قرار است به کشورم برگردم و استراحت کنم. اگر باز هم پیشنهاد شود، دوست دارم دوباره در ایران و آبادان بازی کنم.

بازیکن بسکتبال بانوان نفت آبادان درباره سوابق حضورش در کشورهای مختلف، خاطرنشان کرد: به جز ایران با تیم‌های بسکتبال زنان فرانسه، بلغارستان و صربستان نیز بازی کرده‌ام. بسکتبال ایران سطح بدی ندارد. ۲ تیم اول (نفت آبادان و گروه بهمن) تیم‌های بسیار خوبی هستند. البته این نکته را بگویم که من در ایران با حجاب بازی می‌کردم. در ابتدا برایم بسیار سخت بود، اما هیچ مشکلی با آن ندارم.

اِراک در پایان در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید سطح بازی‌های امسال نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته یا خیر، گفت: سطح مسابقات امسال نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده و از رشد خوبی برخوردار بود. در فصل قبل تنها بازیکن اروپایی لیگ بسکتبال بانوان من بودم، اما امسال گروه بهمن و ساسان کرمان نیز بازیکنان خارجی جذب کرده بودند که این موضوع تاثیر مثبتی روی لیگ بسکتبال بانوان داشت.

602

کد خبر: 914349

وب گردی

وب گردی