سلیمانی:  راه جاکارتا از کره جنوبی می گذرد

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: در هفته گذشته رئیس فدراسیون جهانی «پدل» به ایران آمد و این ورزش در ایران به صورت رسمی در سطح قهرمانی جهان چه در بخش آقابان و چه در بخش بانوان پذیرفته شد.

مسعود سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد عملکرد اسکواش در سال 1396 اظهار داشت: تمام برنامه های تقویمی ما در سال 1396 به صورت صددرصد اجرا شد و ما توانستیم کسب کرسی های قابل اعتنایی را در سطح آسیا داشته باشیم و بتوانیم در سطح قاره کهن اعمال نظر کنیم. در سال 1396 مسابقات مختلف بین المللی زیادی را برگزار کردیم که با افتخارآفرینی ورزشکاران ما همراه بود. هم‌اکنون ورزشکاران ما در مالزی حضور دارند و در حال تمرین با ورزشکاران این کشور هستند.

وی ادامه داد: تیم های بزرگسال اسکواش ایران در تاریخ 26 اسفند برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به کره جنوبی اعزام خواهند شد تا در این کشور برای کسب مدال بجنگند.

رئیس فدراسیون اسکواش در خصوص حضور تیم ملی اسکواش ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: راه جاکارتا از کره جنوبی می گذرد و اگر کشور ما در مسابقات قهرمانی آسیا که در کره برگزار می شود، جزو 6 تیم برتر قرار بگیرد به مسابقات جاکارتا اندونزی اعزام خواهد شد.

سلیمانی در پایان تصریح کرد: در هفته گذشته رئیس فدراسیون جهانی «پدل» به ایران آمد و این ورزش در ایران به صورت رسمی در سطح قهرمانی جهان چه در بخش آقابان و چه در بخش بانوان پذیرفته شد. بانوان ایرانی می توانند با حجاب اسلامی در بازی های جهانی «پدل» شرکت کنند.

604

کد خبر: 914365

وب گردی

وب گردی