پژمانفر: دیپلماسی لبخند عوارض خطرناکی برای کشور دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه حمله به سفارت ایران در لندن باید از سوی وزارت خارجه پیگیری شود گفت: باید مسئولان سفارت انگلستان به تهران فراخوانده شوند؛ توهین به کشور و تعلل کشور انگلستان درمواجه با این موضوع حتما مطرح شود.

نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره حمله فرقه شیرازی به سفارت ایران در لندن در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: همواره تمامی کشورها یک سری دوست و یک سری دشمن دارند منتها تمامی تلاش های کشور باید به این سمت باشد که بتوانیم اقتدار خودمان را همیشه در عرصه بین المللی حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: اینکه در لندن به سفارت ما حمله شده است این موضوع قطعا باید از سوی وزارت خارجه کشور پیگیری شود و انتظار ما این است که مسئولان سفارت انگلستان به تهران فراخوانده شوند و توهین به کشور و تعلل کشور انگلستان درمواجه با این موضوع حتما مطرح شود و توضیح و توبیخ در ضعف عملکرد یا تبانی در ارتباط با این موضوع داده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید به این موضوع توجه داشته باشند اینکه عبور از موضوع اقتدار در کشور و پیشبرد کشور در دیپلماسی لبخند عوارض خطرناکی برای ما در داخل و خارج از کشور دارد.

وی در پایان تصریح کرد: ضعفی که وزارت خارجه ما در مواجه با این عناصر پلید در خارج از کشور دارد قطعا آسیب های فراوانی را به ما زده و می زند که ما شاید نتوانیم به راحتی آنها را جبران کنیم؛ انتظار ما این است که در مواجه با این هتک حرمتی که به کشور ما شده اشد برخورد انجام شود و از بروز چنین حوادثی در موقعیت های بعدی جلوگیری شود.

304

کد خبر: 914418

وب گردی

وب گردی